News:

No significant change

Main Menu

Falcon 4.0 AF - HiTilesAF

Started by Rivvern_, October 26, 2005, 21:00:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andreas

Nu har jag lagt en beställning på en trackir 3 pro hos datorbutiken.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Andreas

Är det Vector Expansion som används i filmerna nedan, eller kan man zooma utan VE?

http://forums.frugalsworld.com/vbb/showthread.php?t=94396
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Mr Jim

Andreas>Snygg video som fan, hoppas AF nissarna optimerar dom med, är det ett gammalt hederligt soundtrack jag hör på filmen, Conan? En trackir blir det garanterat om pengarna börjar flöda.

En till fråga om filmen, det verkar som han använder nåt slags HMS system med track ir, finns det i AF eller har jag helt missat nåt?
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Andreas

#19
AF har stöd för Trackir.

@Jim: det finns fler filmer i den tråden.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

F16_Filur

Laddar ner... men zoomning med huvudrörelser borde bara vara möjligt med vector och om stöd för detta i spelet.

TIRÃ,´s sajt anger bara F4(AF) med stöd för pitch och yaw (2DOF).