Liten gammal dator...

Started by Snajper, October 12, 2005, 12:24:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Rivvern_

Någon som kan ge mig en hårdisk på 10-20gb (eller mer) ??:p

Mupp

Jag har en 40-giggare som bortskänkes mot annonskostnad. Jag grävde fram den ur en låda tidigare idag för att underlätta lite i fipplet, och zlatan vad den låter illa! Hur fan stod jag egentligen ut förr? Även om det var bättre förr (som alla vet) så har utvecklingen tamefan gått framåt, åtminstone när den inte gått bakåt, vilket den oftast gjort förutom vissa saker som blivit bättre. En del saker förändras dock aldrig, och det är just dom som bara blir värre och värre. Hoppas det blir bättre i framtiden.

Snajper

QuoteOriginally posted by Horizon


            Snajper:\> Du fick ju en gammal hÃ¥rddisk pÃ¥ 5 GB av mig för ett tag sedan, är nyfiken pÃ¥ om den kom till användning??
Jodå, den sitter i och tuffar som bara den. :-)

/Kalle
/Karl \"Snajper\" Selin
*If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO!/SUP! instead...*

Horizon

QuoteOriginally posted by Snajper


           
QuoteOriginally posted by Horizon


            Snajper:\> Du fick ju en gammal hÃ¥rddisk pÃ¥ 5 GB av mig för ett tag sedan, är nyfiken pÃ¥ om den kom till användning??
Jodå, den sitter i och tuffar som bara den. :-)

/Kalle

Fint som snus! Det är något speciellt med gamla Maxtor-diskar. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Andreas

Ja då ska dom vara gamla.

Två nya Maxtordiskar dog för mig inom två veckor. Fast enligt min "källa" så var moderkortet som var boven.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

KeyCat

Instämmer med föregående talare!

 Maxtor = SKIT!

Om jag skall gå efter min egen erfarenhet.

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Rivvern_

Jag längtar efter en Raptor 74giggare... Mumma med 10.000 spinnare..

Horizon

QuoteOriginally posted by RedRiver


            Jag längtar efter en Raptor 74giggare... Mumma med 10.000 spinnare..

Mumma även med massor av värme till det? :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names