News:

No significant change

Main Menu

abstinens

Started by griffin, October 10, 2005, 18:48:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

griffin

Jahopp, då var allt flyttat. Idag flyttstädar vi det sista. Flyttstäda suger. Ganska hårt. :D

Sen blir det banken och efter det är det... peppar peppar... klart.

Inget eget internet i sikt. Har nästan blivit avvand. Hemska tanke. :p

Hoppas ni har det bra allihopa. Nä, dags att överge pappas dator och gå och städa lite ner hemma. Tjoho!
snappahead

Obizzz

mm jag får mina fixar på jobbet för tillfället..
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

griffin

Å fy fan, nu är det hela klart. Gamla lägenheten tom, städad, överlämnad och betalad. Det sistnämnda lämnade lite trevliga öppningar, så nu har jag burit ikeaprylar så svetten lackade. När det är monterat kan vi tömma några av alla de kartonger som trängs i vardagsrummet. Men fan vad skönt. Inget mer konkade (nåja, lite blir det alltid men det mesta är på plats).

Det var en dryg flytt. Vi hade ingen tid eller möjlighet att packa allt innan flytt. Det hade varit önskvärt eftersom vi kunde ha hyrt lastbil och kört allt på en gång (och skaffat bärhjälp till det). Men vi var tvungna att dela på oss så att en körde till Norrköping och packade och en var hemma med barn. På det viset tog flytten lite längre tid då det blev en jämra massa vändor fram och tillbaks. Packa ett lass i taget och köra, repeat...

Enligt bbb blir det inkoppling den 5:e men det tar jag med en nypa salt eftersom det dels är en lördag och de skrev dessutom 2004 som årtal. Nåja, hoppas teknikern som kopplar har bättre koll än den som skrev in datumet i leveransinfon...

Alles in alles, snart är allt någorlunda normalt igen. Nån i Sthlmtrakten som har tips på nå bra jobb förresten? :D

Visst ja, ni som flyger från Barkaby eller Bromma eller vad det nu är, hojta gärna till om det finns en plats över på en nöjestur. Jag är ju i faggorna numera :D

Jens over and out
snappahead

Control87th

Jag har inte flugit på en månad nu så jag ska nog ta en liten tur till helgen. Förmodligen så säljer jag min trasiga bil ikväll (en lirare är på väg från gävle) eller i morn. Så jag kanske vill ha hämtning och lämning i Rotebro :D

Min annons kan ni hitta på www.blocket.se en BMW 525 -95 för 15lakan
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Dubble0zero

Men, att sälja en BMW... inte bra...
Nu hoppas jag att du har tittat ut en ny fin tysk att ersätta den gammla med... ;)
...000... =)

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Dubble0zero

Aha, ok... jag borde kanske ha kollat på annonsen först... :-OO
...000... =)

Control87th

Jag spanar efter ny bil... Gissningsvis köper jag en ny bil inom två veckor efter att jag blivit av med denna. (Gävleliraren är som bortblåst... jag som sagt till över tio pers att jag håller bilen ikväll för den här liraren) Nåväl, intresset verkar enormt så jag blir nog fort av med den.

Förmodligen köper jag en ny BMW, troligen en 3-Serie helst coupe, det skall va en sexa... poppar upp -01 - -02or på mobile.de för 6-8000euro hela tiden, handlar mera om att tajma antingen när kollegans bror passerar ett object med långtradarn eller när något dyker upp inom taxiavstånd från en flygplats ryanair flyger till.
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW