News:

No significant change

Main Menu

Jag säger då det...

Started by SledgeHammer, May 13, 2002, 22:14:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SledgeHammer

Mvh  - Stefan -


Jotte

Om de tog "död" på alla Bert Karsson leden i produktionskedjan skulle de se att priset blev sådant så dessa "utmaningar för hackers" inte behövdes...... :-OO

SledgeHammer

Philips (som äger CDDA loggan) ska ju sätta efter alla som kopieringsskyddar. De följer ju inte standarden och ska därför inte använda loggan.

Att sen Apple klantar sig är ju inte ovanligt =)
Hur smart är det att peta i DVD-ROM drivar i sina burkar och sen inte supporta uppspelning av DVD-Video? Det var ju vad som hände när de släppte sina första med DVD-ROM.
Mvh  - Stefan -



Horizon

Underbart Trak!

Jag skall genast rita på min nya Kent-skiva. Höll på att gå i taket när jag upptäckte att jag inte ens kunde bränna den till min MD!  :-(

Men nu skall det kanske gå (om ingen lurar mig...).  ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

SledgeHammer

Hihi!

Kul variant, sånt gillas! Men det är ju fortfarande ett problem att Macar pajjar pga såna skivor utan streck...
Mvh  - Stefan -


TrakDah

QuoteOriginally posted by Horizon


            Underbart Trak!

Jag skall genast rita på min nya Kent-skiva. Höll på att gå i taket när jag upptäckte att jag inte ens kunde bränna den till min MD!  :-(

Men nu skall det kanske gå (om ingen lurar mig...).  ;)

Testa med post-it först... Funkar det sp är det bara att köra med märkpenna :)

/TD

Snajper

Å andra sidan så är iaf jag glad att skivbolagen ÄNTLIGEN inser sitt ansvar och hindrar oss från att lyssna på Celine Dion! ;) :D
/Karl \"Snajper\" Selin
*If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO!/SUP! instead...*