News:

No significant change

Main Menu

Gissa filmen

Started by Horizon, September 25, 2005, 13:24:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Andreas

#81
Hur f_n tar man en skärmdump av en film? Jag får bara svarta tomma rutor där den ska vara...


Om jag mot förmodan har rätt så får någon annan äran att lägga upp en ny bild eftersom jag ska sova tidigt ikväll och inte har några möjligheter att ordna det från jobbet.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Dubble0zero

#82
Jag tog ingen skärmdump av filmen, jag sökte bara på google och hittade nån sida om filmen som jag länkade till...
Du tror väl inte att jag satte mig och kollade på Legally blond heller...
:p
...000... =)

Fluff

Blixt Gordon är helt korrekt. Med Max von Sydow som den mysige kejsar Ming och Brian Blessed (bilden) som Prins Vultan.
Odi profanum vulgus, et arceo

Brat

Har LP-skivan med filmmusiken från den, med Queen. ..... skivan var bättre....!
-Brat

Andreas

Ingen som vet hur man lyckas ta skärmdumpar där filmen finns med?
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Fluff

Kan nog vara problem att lyckas genom en "print scrn"-dump. Själv kör jag med power-dvd och där har man en fin liten knapp man trycker på så sparas bilden pss som i många spel. Annars kan jag tänka mig att skärmdumpsfunktionen i FRAPS skulle kunna funka, har inte testat den med filmer dock.
Odi profanum vulgus, et arceo