News:

No significant change

Main Menu

Gissa filmen

Started by Horizon, September 25, 2005, 13:24:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mr Jim

#16
Phlerp>Life of brian, när vår antagonist faller ner i ett rymdskepp istället för att ramla på marken :)

http://www.imdb.com/title/tt0079470/

Kommer med en bild strax om det nu är rätt :)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

griffin

#17
Ja, det är rätt. Den kunde ju jag med, fan att jag inte var snabbare! :D

Kom igen nu, jag har ju en hel bunt bilder på lager...
snappahead

griffin

Alltså, fasen, jag kunde ju förra och även om jag inte var först så lägger jag upp en ny - medans Jimbo letar efter sin... :D

Så, denna då. Jag har ledtrådar att ge om det mot förmodan skulle vara svårt :P

snappahead

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

griffin

ledtråd 1: mannen i gul tröja, bekant?
snappahead

Andreas

#21
War games?

Det känns lite tidigt 80-tal.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

griffin

#22
bra gissning, men fel. Det är t.o.m. pre-80-tal :D
Och mannen på bilden, i gul tröja... det är hans första filmframträdande tror jag. Han har en biroll.

Ledtråd nr2:
snappahead

Phlerp

Skulle vilja gissa på Animal House (kommer inte ihåg den svenska titeln). Men eftersom killen i gul tröja nästan ser ut som Matt Damon så får jag inte ihop det. Fler ledtrådar tack!