Officiellt release datum på Black Shark

Started by deBug, September 14, 2005, 22:04:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rivvern_

Woohoo! Men jag har inte fått hem Lock On Gold än.. Det dröjjer nog ett tag till...

Phlerp

Man ska normalt tolka releasdateum som så sent som det går att tolka det som. Säger de att det släpps i oktober så ska man ta för givet att det finns ute i affärerna tidigast sista oktober. Säger de hösten så brukar det betyda slutet på hösten... dvs det vi vanliga människor kallar början på vintern. X-(

Swebeast

Är Black Shark släppt ännu? Jag såg att Naturalpoint nu har stöd för spelet till TrackIR4.

/Swebeast

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Rivvern_

Jag väntar fortfarande på svar hos supporten varför min cd 2 i LockOn Gold inte funkar. Starforce skit!! Men de verkar inte vilja svara. Vad är det med dagens spelutvecklare. Är det meningen att man ska bojkotta spel som man gillar...

h.kan


Rivvern_

ok.. Har inget emot det. Fick en ny skiva blixtsnabbt av Evolved. jag vände mig först till Flaming Cliffs supporten och det var fel..