F4:AF NoSiG nugget flight ikväll?

Started by ft, September 03, 2005, 16:03:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ft

QuoteOriginally posted by Horizon


            Kom hem nu men jag är sÃ¥ jävla full att ujag antagligen inte kan skjute en salmmer ens. ha der ssssÃ,¨nra =)


Det där hade varit en intressant ACMI! :p

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Horizon

Urgh, skrev jag det där inatt? Minns att jag hade igång datorn när vi kom hem men sen är det svart. Nästan så man skulle censurera sig själv i såna lägen, hehe... :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Jotte

Dags för alkolås på datorn snart Horizon? :D

Horizon

Definitivt. Hade även ringt ett par polare mitt i natten och svamlat osammanhängande om kebab, vin pÃ¥ kartong och Zlatan Ibrahimovic. :-OO  :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Rivvern_

QuoteOriginally posted by Horizon


            Kom hem nu men jag är sÃ¥ jävla full att ujag antagligen inte kan skjute en salmmer ens. ha der ssssÃ,¨nra =)


vad jag garvade när jag läste detta! Härligt Horizonten.. Då vet jag vem som ligger i soffan, äter kebab och dricker juice idag då....

ft

Kan nog hända att jag samlar mig senare på kvällen och ger mig ut i det blå lite.

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Horizon

QuoteOriginally posted by RedRiver


           
QuoteOriginally posted by Horizon


            Kom hem nu men jag är sÃ¥ jävla full att ujag antagligen inte kan skjute en salmmer ens. ha der ssssÃ,¨nra =)


vad jag garvade när jag läste detta! Härligt Horizonten.. Då vet jag vem som ligger i soffan, äter kebab och dricker juice idag då....

:)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Rivvern_

Ligger på TS.. Sååå... Hojta till! :D