News:

No significant change

Main Menu

Pluggar igen...

Started by Dubble0zero, August 22, 2005, 20:42:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dubble0zero

Jaha, då har man börjat plugga igen, jag har just avnjutit första dagen på flygprogrammet på MDH och inlett nollningen...
Det verkar vara trevliga människor där, så det kan nog bli några bra år med studier... :)
...000... =)

Control87th

Åker till ESOW imorn för ett skolprov... är klar ca 9:30 och kan stanna till ca 10:30, ring om du vill och kan ta en fika då. (070-216 54 30)
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Dubble0zero

Tyvärr, jag har faktiskt inga lektioner i morrn, jag ska dit på nån nollnings grej klockan 16:30, men innan det hade jag inte tänkt att åka dit...
Vi får ta det nån annan dag...
...000... =)

simon

Vad läser du till, och vad är MDH för skola?

ft

MDH är den skola där alla som är något gått. Man kan bland annat läsa till flygingenjör där. ;)

  /Fredrik, helt opartisk :D

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Dubble0zero

MDH (mälardalens högskola) ligger i Eskilstuna och Västerås, och mycket riktigt så kan man läsa till flygingenjör där, det är också vad jag har börjat med nu... :)
...000... =)

ft

I ett år lär man sig allt som kan gå åt helskotta. Sommaren därefter tågluffar alla, ingen åker på charter. Sedan två år då man lär sig hur man undviker att det går åt helskotta... ;)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

BEQ

QuoteOriginally posted by ft


            MDH är den skola där alla som är något gått. Man kan bland annat läsa till flygingenjör där. ;)

  /Fredrik, helt opartisk :D


Har spenderat drygt ett och ett halvt år där jag med ;)