Eskilstuna nu på söndag (21/8)

Started by Mupp, August 19, 2005, 12:36:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mupp

Nån som ska iväg och titta på Hkp 9 kanske? Det finns vanliga såna där stela flygplan också, får såna som gillar sånt.
Länk

Control87th

Jag hade planer, men planet jag tänkte ta är trasigt (alternatorn är paj)...
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Mupp

Surt! Finns det inga andra? Jag vill minnas att det brukar stå flera stycken där på Barkarby (bla. nåt stort mörkt konstigt, vad är det?)...

Control87th

Det stora mörka konstiga är förmodligen en an-2:a Den får jag formellt flyga me jag tror ägaren vi köra några pass med mig innan han lånar ut den ;)

Problemet(för mig) är att skybirds skall flyga formation på flygdagen, de har därför bokat alla PA28:or... Cessnan är redan bokad, 177cessnan är inte tillgänglig för medlemmar ännu... PA32an är trasig. Ingen Gävle/Västerås/Uppsala som vill ta en tur med upplockning av Stockholmare?
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Mupp

Jag skulle bli sådär skitglad om nån skulle flyga dit och hade 1-2 platser över, det var ju längre dit än jag trodde. Volvon börjar låta lite mystiskt i ett hjullager tror jag...

Brat

QuoteOriginally posted by Control87th


            Det stora mörka konstiga är förmodligen en an-2:a Den får jag formellt flyga me jag tror ägaren vi köra några pass med mig innan han lånar ut den!

Är du säker på att du har råd med oljeförbrukning? ;)
-Brat

Control87th

Om jag får 20pax som hjälper till att dela på kostnaden ;)
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW