Köpte Flaming Cliffs on-line för 19US$

Started by deBug, August 15, 2005, 21:48:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Nej, inte vad jag vet. Du får gärna säga till om du ser det någonstans. Annars blir det till att beställa från SimWare.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Mr Jim

Det lutar åt att beställa det för moi också, gillar inte att ladda ner från deras hemsida med starforce skyddet och allt tjafs med det. BLir nog ett inköp samtidigt som med nya datorn, vill så gärna flyga ryskt och njuta av den suveräna grafiken :)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

RAY

Det finns en lomac gold version på webhallen såg jag, den verkar trevlig men lite dyr dock. Känns lite fånigt att köpa lomac 2 gånger för FC för min del.

F16_Filur

Vad är största anledningen till att ni köper/vill köpa FC? För mig var det främst att få en anständig nivå på den ryska avioniken.

3D modellen av Su27, planet allt började med, är dock fortfarande försummad i jämförelse med flera andra plan.


Horizon

Buggfixar och den nya flygmodellen till Frogfooten.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Mr Jim

\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

RAY

Jepp den ingår i den versionen, vad jag hört så e det 2 cd skivor, ena med lomac o den andra med fc.

F16_Filur

Ytterligare en bra anledning är att de gjort akan mycket mer realistiskt. Både visuellt, ljudmässigt och till effekten. Var något av det första jag la märke till faktiskt.

Kunde man skjuta av vingarna på plan i 1.02 ? Jag kan inte minnas att jag gjort det före FC.


QuoteOriginally posted by Horizon


            Buggfixar och den nya flygmodellen till Frogfooten.