Köpte Flaming Cliffs on-line för 19US$

Started by deBug, August 15, 2005, 21:48:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Nej de trillade bara av om man fick in en träff med missil.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

RAY

Jahopp nu e man lurad igen :)  köpte gold versionen för man måste ju ha nått spel o ta fina screenshots i! Är det nån som vill ha vanliga lomac så skickar den som brev, pm eller maila mig adress.

Vet inte vad jag tycker om lomac gold ännu för har fastnat i F4 just nu, har fullt upp med o göra bort mig där :p  va riktigt kul sista bomb run jag gjorde, glömde som vanligt bort o klicka på den där mojängen så man inte e i weapons safe mode.. "arm switchen"

griffin

Största anledningen? Enkelt. Jag tycker om att krascha, inte bara för att jag har en morbid böjelse till flygkrascher utan även för att det är det jag är bäst på. Äntligen ett spel där man kan krascha med stil, istället för Falcons pinsamma breakdans el. dyl.

:D
snappahead

F16_Filur

Själv fruktar jag krascherna när de är hyfsat realistiskt simulerade med ljud och allt. Usch! Det tar liksom på flygglädjen. Man borde kunna välja "tysta krasher" i options.

Rivvern_

Helt överraskad blev jag idag när Flaming Cliffs dök ner i brevlådan. Till det förmånliga priset av 238:- fick jag LockOn Gold hemlevererat. Det var mer än en månad sen jag beställde det så jag hade glömt bort det.. Nu ska jag bara ominstallera windows...

Tusken Raider

Tjena allihop.
Jag är ny här.
Finns det någonstans där man kan köpa Lock on gold alls?
Har letat men hittar bara det första lock on.
Någon som vet?

Rivvern_

Jag har kollat lite men inte hittat något ställe som säljer.. Märkligt kan man tycka. Jag hojtar till om jag ser något ställe som säljer.

Vitus

Ja jag måste nog köpa det igen, har tappat bort min kopia både på LockOn och FC som jag köpte online. Men kanske man ska vänta nu när 2.0 kommer ut eller blir det bara en onlineutgåva tro?