News:

No significant change

Main Menu

Yay! Nu fick jag mitt F4AF

Started by zurgoth, July 06, 2005, 08:09:17

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

zurgoth

woot!
Det kom precis nu :D Verkar klara mig från tull&moms, dom har skrivet att paketet har ett värde av $5 :D (2 kopior av F4AF)...


Andreas

grattis! :) webhallen har fortfarande inte fått in några. :-/   ångrar mig nästan att jag beställde därifrån...
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

zurgoth

Det är så jobbigt att vänta, stryk din beställning från webbhallen och placera den hos Graphsim istället? Tog ca 5-6 arbetsdagar för mitt exemplar att leta sig hit. Finns andra vägar att gå medans du väntar oxå :)

Synd att dom inte har digital download, allting är ju PDF idag ändå......

btw, jag som är ratdeath på frug :) misstänker du är andreas där hehe

Lupson

Zurgoth: Gött! Då borde ju mitt exemplar ligga och vänta på hallmattan nu. Eller beställde jag efter dig?

Hur som helst - efter lite inflygning får vi göra JustinCase glad och köra lite F4:AF istället för BF2 någon kväll :)
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Obizzz

zurgoth: ahh du är ratdeath då har jag ju sett dig på frugals och även subsim va?
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Justin Case


ft

Fick mitt idag.

Imorrn åker jag till Skåne en vecka. Nåja, jag kommer ju hem.

Och är hemma i två dagar innan jag far till Kråks skjutfält i Karlsborg i två veckor!

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Andreas

det stämmer bra det :D

jag har avbeställt hos webhallen nu och lagt en beställning hos graphsim istället.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO