News:

No significant change

Main Menu

Ny avdelning för BF 2?

Started by BEQ, July 02, 2005, 13:54:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Salsam

#8
Jag tycker det borde finnas en Quake del på forumet också... om det finns intresse och aktiva spelare ;)
Är inte forumet till för oss medlemmar och för våra behov? Trodde jag :-/
Kan man inte ha en liten arkard hörna för sånna spel på forumet? Jag är "simmare" även om jag lirar arkardspel :-OO
Och så flyger jag mest i BF2 när jag spelar :D Ni skulle bara veta vilka fördelar man har i luftstriderna (när man flyger annars)  mot de andra fjortis/CS spelarna :D :D :D

loke

#9
QuoteOriginally posted by Salsam                Jag tycker det borde finnas en Quake del på forumet också... om det finns intresse och aktiva spelare ;)  Är inte forumet till för oss medlemmar och för våra behov? Trodde jag :-/  Kan man inte ha en liten arkard hörna för sånna spel på forumet? Jag är "simmare" även om jag lirar arkardspel :-OO  Och så flyger jag mest i BF2 när jag spelar :D Ni skulle bara veta vilka fördelar man har i luftstriderna (när man flyger annars)  mot de andra fjortis/CS spelarna :D :D :D

Det är böjligt, men jag är inte säker på att jag är så intresserad av att ta reda på det. :-)  Jag flyger för att jag gillar simulatorer, inte för att jag gillar att skjuta CS-spelare. Faktum är att BF2 är ett arkadspel (som många tycker är kul, det håller jag med om).

Beträffande de strategiska besulten kan jag inte uttala mig. Jag tröttnade så snart jag upptäckte att det krävdes ett halvt magasin för att få ner en fiende.

KeyCat

Ser gärna en avdelning för BF 2 här på forumet. För egen del har jag plats för både simmar och arkadspel på min hårddisk och väljer typ av lir efter tillgång på tid och aktuell sinnestämmning.

Försök lira en seriös omgång Falcon 4 efter ett halvrör single malt så förstår ni vad jag menar :p

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Obizzz

Ctrl påstår ju att det går till sådär på 87th's LAN så det ska nog gå :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

KeyCat

#12
Hehe, det beror väl på att ctrl sitter och suger på det där halvröret hela dj-vla helgen... Det händer inte så ofta men när jag dricker då dricker jag ;) :D

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

ctrl

Danskarna men framförallt holländarna är fullt kapabla att flyga Falcon med 2+ promille :p
Control
87th Stray Dogs VFW


zurgoth

Hoho! :)

Jo, man satt och hinkade i sig onyttiga mängder rödvin medans man lirade Ultima Online. Men en natt förlorade jag två av mina bästa vapen, så det blev några nyktra helger efter det :D Först blev man mördad och förlorade sin fina pilbåge, skulle hämnas och ta tillbaka min pilbåga med min andra char, förlorade även min fina uber kryzz....

Eller man loggar in på söndag och upptäcker att ens char är på nått helt udda ställe och som ett spöke... oj oj inte en sådan natt igen :D kolla nästa char....

KeyCat

#15
QuoteOriginally posted by ctrl
Danskarna men framförallt holländarna är fullt kapabla att flyga Falcon med 2+ promille :p

Klart imponerande! Har själv stora problem att skilja på EBK och landningställ när jag fått i mig lite wiskey och det är då lir typ BFV/BF2 passar utmärkt.

@zurgoth: Har aldrig lirat UO men kan tänka mig att det suger om man "super" bort en karaktär man jobbat länge på :p

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<