News:

No significant change

Main Menu

Ny avdelning för BF 2?

Started by BEQ, July 02, 2005, 13:54:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rivvern_

QuoteOriginally posted by KeyCat

Har själv stora problem att skilja på EBK och landningställ när jag fått i mig lite wiskey...



Hehe.. Känner igen det där. Dan innan nyårsafton 04-05 var jag tvungen att supa (själv) pga av en nykter nyårsafton.. Hinkade i mig en flaska champagne, nåra öl och några cider.. Sen skulle vi spela IL2.. Det va... jobbigt... Men det va kul.. Men fan va svårt det va att flyga och träffa med kulorna.. Minns bara att Nickenyfiken var med iaf.  

:-Z

Mr Jim

Vi får väl kanske lägga in en omröstning, men det verkar vara rätt många som vill se det som en separat topic. Ska försöka få till en rejäl kraftansträngning med snajper gentlemannen angående en uppdatering av forum:et + bättre upplägg.

Trist med London och att jag har alldeles för lite tid att spela datorspel på, nu har man ju gått och blivit företagare också, grymt mkt jobb. Men fint väder dock, nästan så man sitter inne för att det är för varmt ute, BF2 är väldigt trevligt, längtar dock efter mina 2GB i RAM som väntar då höstuppgraderingen skall ske.

Kramiz ;)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com