News:

No significant change

Main Menu

F16 uppe igen :D

Started by Control87th, June 19, 2005, 10:45:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Control87th

Inte med stats ännu...

wingsofvalhalla.mine.nu för de som inte vill köra via hyperlobby.
(Control som precis vart nedskjuten av en ju87a gunner :-/
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Rivvern_

QuoteOriginally posted by Control87th


            Inte med stats ännu...

wingsofvalhalla.mine.nu för de som inte vill köra via hyperlobby.
(Control som precis vart nedskjuten av en ju87a gunner :-/

w00t

KeyCat

#2
:D

För oss som gillar A.S.E bättre än HL lägg till "wingsofvalhalla.mine.nu" som en egen IL2-server under Server/New server menyn. Hoppas servern blir lite mer befolkad än tidigare...

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Lupson

Tog mig en kort sväng efter kvällen BF2 session. Det var faktiskt lite folk inne på servern, 3-4 st. Jag tog en Bf-109:a och lyckades navigera mig fram till utsatt anfallsmål, "strafa" en bil innan jag fick AAA i motorn med oljetäckt vindruta som följd. Lyckades ta mig över FLOT med en hel del höjd, men precis då jag skulle slå av motorn fattade härket eld istället. Eftersom branden inte självdog när jag stängde ner motorn försökte jag hoppa. Hoppa gjorde jag också, tyvärr small planet i luften precis efter jag lämnat cockpit så det blev lik-i-sjömannadyk för mig på vägen ner.

Sensmoral: F16 kan nog vara roligt om man kör "mission" tillsammans med andra - men jag är samtidigt rädd att den stora kartan medför att man mycket sällan kommer få annan action än A-G. Ett system med "bottar" som flög omkring och utförde uppdrag i den persistenta världen hade varit perfekt. (Läs F4).
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X