News:

No significant change

Main Menu

Grilla lite

Started by SledgeHammer, April 24, 2005, 15:12:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

griffin

jepp, mkt bra initiativ. Inte min avsikt att överta det, men jag blev inspirerad och med ett toppenbra ställe att vara på måste jag också erbjuda möjligheten. Men som sagt, landstället måste byggas klart först :D

Hur som helst, det verkar kunna bli några st. sledge! :p

Ctrl, ja kungsängen är nog närmst, men skavsta går nog det med, man tar färja från norrsidan av brådviken ned till vikbolandet (Jönåker). Vet dock inte hur långt det är, men det blir avgjort längre resa än från Kungsängen.

FT: hahaha, misstänkte det så jag var tvungen att vara kryptisk.Låter bra det!
snappahead

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Bax

Hörru Sledge... Hur blir det med LAN i Fagerhult ? Det måste väl nästan vara på cykelavstånd !
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Bax

hmmm... läste LAN tråden precis, sorry.
Just där vid den traditionella skolavslutningen brukar det ju vara fullt upp så inte så konstigt.
mvh
bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


SledgeHammer

=) ingen fara.

Griffin: En idé som funkar lika bra vem som än står för platsen. Och ju fler som erbjuder desto större chans att det blir några sammankomster i sommar!
Mvh  - Stefan -


Control87th

Karlstad - Kristinehamn fungerar fint det också om jag får pasagerare som vill dela på kostnaden. blir ca 625:- T/R per person från Barkaby om man är fyra i planet. :)
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Mr_Pyro

QuoteOriginally posted by Control87th


            Karlstad - Kristinehamn fungerar fint det också om jag får pasagerare som vill dela på kostnaden. blir ca 625:- T/R per person från Barkaby om man är fyra i planet. :)

Om tiderna passar kan jag tänka mig att haka på från Barkarby :-)

mvh
/Mr_Pyro

ft

Jag kommer att leva ungkarlsliv en hel del i sommar eftersom tjejen kommer att jobba i Villis. Det innebär mycket tid till allt möjligt annat! T ex en turné upp till kusin i Degerfors, kompis i Karlskoga, minimoto i Örebro och även grillning i Kri-hamn om möjlighet finnes. Fiiiina vägar däråt! Horizon, förbi campingen vid Laxå någon gång? :D

Dags- eller helgturer till Bråvikens strand är också väldigt lagom, just say when! Med eller utan att greppa hammare eller spade är lika välkommet!

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus