News:

No significant change

Main Menu

26/4

Started by Control87th, April 22, 2005, 22:28:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Oden

både SP42 och FF31 har ju en "OCI" nu även om man får lägga några extra handpåläggningar men sök för all del på "Aragorn" både hos Frugals och FreeFalcon.

Weas

Kolla in nya kompanjen


Ser rätt trevligt ut, tänk, det finns ett liv efter sommaren oxå verkar det som!!! För detta är ju nåt att bita i till hösten!:D
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


Mr Jim

Shiteeee! :)

Dom verkar vara helt galna, fixat bra mkt i kampanjen också, blir nog ett givet köp, givet!

http://www.lead-pursuit.com/CA_01.htm
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

josh

Någon som kollat med någon butik om de kommer ta in det ?

Typ Tradition, EBGames eller nåt ?




KeyCat

Har försökt följa F4:AF med ett halvt öga och även om jag fortfarande är lite skeptisk måste jag säga att till F4:AF's fördel är att personerna som är inblandade i Lead Pursuit är de personer som tidigare gjort mest till RP, SP etc. men synts/hörts minst! Tänker då bland annat på Sylvain, Joel, Julian, Manfred mfl...

En annan sak är att de verkar ha prioriteterna rätt. Kommer inte ihåg vem som skrev det men de prioriterar alla de saker som inte fungerar (och aldrig gjort!) innan de lägger in nya saker.

Skall bli skoj att testa när den väl dyker upp...

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Mr Jim

En liten intervju, blir en ny fräsch dator i höst med dubbla CPU:er :)

http://www.simhq.com/_air4/air_135a.html
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

josh

Nu har jag beställt.

Blir fint att fira flytt till radhus utan VDSL med F4:AF :D

Andreas

QuoteOriginally posted by josh


            Nu har jag beställt.

Varifrån?
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO