News:

No significant change

Main Menu

EVE Online

Started by Horizon, April 22, 2005, 10:32:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Flanker35M

S!

Egentligen var det Amarr som försökte invadera Jove, o fick en rejäl stryk av dem. Det var det berömda Jove Mothership som förstörde en hel del Apocalypse stridskryssare med ett ända blast. Amarr stack med svansen mellan bena ;) Själv spelar jag som Caldari, Chivere bloodline. Ända snygga skepp de har är Merlin fregatten, de andra ser ut som legoskepp :( Amarr har några fina skepp. Vet inte hur Jove ser ut.

Ska se om vi flyttar igen någon dag. Legionen är ju en av de yngsta brancherna i EntroPraetorians. Vanguard har varit längre där. Om WraithTemplars vet ingen om så mycket of Guild är äldst tror jag. High Praetor gav Vanguard 500 miljoner ISK som present :p Så de har nog varit runt en hel del. Men välkomna på besök i Reblier, vi befinner oss på Federation Navy station, Moon 4.
~Let Chaos Entwine On Defenceless Soil~
Dimmu Borgir, that nice Norwegian folk music band

Horizon

QuoteOriginally posted by Flanker35M
Egentligen var det Amarr som försökte invadera Jove, o fick en rejäl stryk av dem.

Det har du helt rätt i.

http://www.eve-online.com/corporations/c_1000149.asp
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Flanker35M

S!

Vi har flyttat igen, till Maseera-systemet. Sec 0.3 men mycket tyst där..nu kan vi bygga upp oss i fred från GoonFleet etc.
~Let Chaos Entwine On Defenceless Soil~
Dimmu Borgir, that nice Norwegian folk music band

Horizon

Noterat, jag ska komma och störa lite med min Domi när jag har tid. ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Flanker35M

S!

Hundkorv av en Domi! :p Välkommen, finns ju en hel del Blood Raiders du kan träna på. Jag bara mainar där med min Badger :-Z..Tränar fortfarande skills innan ska gå på PvP.
~Let Chaos Entwine On Defenceless Soil~
Dimmu Borgir, that nice Norwegian folk music band

Dubble0zero

#37
Jaha, nu när jollovet äntligen är här så tänkte man ju testa EVE...
Men det går inte att installera, skälet är att jag vill ha det på min andra HDD (inte den med windows på), och att jag inte har så mycket platts kvar på det med windows...
Det är inga problem med att välja en annan HDD i installationsprogrammet, men när jag installerar så verkar den använda C i alla fall (troligtvis nån temp mapp)...
Det funkar inte eftersom att jag inte har tillräckligt med platts på C, så vad gör jag nu?
Jag kan inte rensa mer på C, för det mesta är windows (jag tog i lite i underkant när jag gjorde den partitionen), men det måste ju finnas nått sätt att komma runt det på...
Man måste ju kunna ställa in så att den använder en temp mapp på F i stället, ellerhur?
Men hur gör man det?
...000... =)

Jotte

Ska kika lite på EVE forumet och helpdesken om det finns någon info om detta.

Flanker35M

S!

Och när ser man Sabadon Gelov aka Jotteman i Maseera då? Tränar som galen på olika skills, flyger en cruiser nu :p Men PvP..huh..inte än. Sett vad några piloter från EntroPraetorians kan göra :-X Hem snart o till EVE :)
~Let Chaos Entwine On Defenceless Soil~
Dimmu Borgir, that nice Norwegian folk music band