Horizonten ist das kapitän!

Started by Horizon, April 01, 2005, 17:08:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Fy för er som postar tuffa skärmskott och roliga berättelser här på forumet. Någon nämnde grupptryck och nu måste jag erkänna mig besegrad. Var nere på Tradition för ett par timmar sedan och nu sitter jag här med ett exemplar av Silent Hunter 3 i handen. Skall precis installera, har ni några tips annat än att smäcka igång och skjuta torpeder vilt omkring sig? :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Jotte

#1
Ta på dig skepparmössan och sluta raka dig mer än varannan månad. Dusch och tvagning görs max en gång i veckan. :D

Hoppa in på TS så kan då få fråga där om du vill, även om du spelar i singel player.

Horizon

Rakar mig gör jag inte ofta. Polaren säger att jag har något som liknar ett äkta talibanskägg mellan varven. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

Ahh, 17000 ton allierade lastfartyg sänkta! Först ett par torpedsalvor, sedan surface och ge dem hett bly med däckskanonen. :)

Konvojen hade eskort, men jag gjorde några snygga undanmanövrer när de började hysta sjunkbomber på mig. Sedan sköt den ena brittiska jagaren den andre i sank, så jag behövde inte göra allt jobb, hehe... Ska det vara så? :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Jotte

#4
Om det var i Naval Academy så är det en känd bugg i det uppdraget.

Hmmm nu blev jag sugen att spela. :)