News:

No significant change

Main Menu

Cougar och Snajper

Started by Andreas, March 18, 2005, 00:15:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andreas

Nån som vet hur man får tag på herr Snajper telefonledes?

Jag kommer bara till mobilsvar när jag ringer försöker nå honom...
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Control87th

Man ringer dagtid till Rikspolisstyrelsens växel 08-401 90 00 och frågar efter honom :D
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Obizzz

Jobbar Snajper också på polisen?
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Mupp

Ringa till polisen och fråga efter en snajper? Gjorde inte Hassangänget det en gång, det gick väl sådär...

Andreas

Jo jag vet att han jobbar där, får göra ett försök på måndag...
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Snajper

LOL! Om en kille är svår att få tag på och någon föreslår att man ska ringa polisen och fråga, vad ska man tro då?!? :D :p

Jag vet Anderas, jag har kolosalt dåligt samvete för det... Vi får ta och lösa det på nått sätt, jag hör av mig.

/Kalle
/Karl \"Snajper\" Selin
*If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO!/SUP! instead...*

Andreas

Skönt att höra att du lever! Kände mig lite bortglömd där ett tag :)
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO