Vad krävs för kills i PF?

Started by Horizon, February 03, 2005, 12:35:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Hej igen. Horizonten tänkte börja flyga PF (till slut). Letade fram jojjen i skåpet igår och flög lite AEP på en rysk server vilket gav mig lusten tillbaka. Nu till frågan...

Vad behöver jag för att flyga PF online med er andra? Jag har IL-2: FB och AEP. Räcker det att köpa PF och installera ovanpå, eller har PF en helt egen installer?

Med hopp om många brinnande fiender / Horizon.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Lupson

I will smithe you!

Förslagsvis går du in på www.nosig.se, klickar på "IL-2 Pacific Fighters" i vänstermenyn och sedan klickar på "Spelstandard" uppe till höger!

Tjo!
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

griffin

Hehe, nu har vi ju snart massor med godis att hänvisa folk till på hemsidan :)

Och vad det gäller kills i PF...det beror ju helt på vilken nivå man är på, en annan har nog lika goda chanser utan PF installerat menar jag :D
snappahead

Control87th

QuoteOriginally posted by Horizon


            Hej igen. Horizonten tänkte börja flyga PF (till slut). Letade fram jojjen i skåpet igår och flög lite AEP på en rysk server vilket gav mig lusten tillbaka. Nu till frågan...

Vad behöver jag för att flyga PF online med er andra? Jag har IL-2: FB och AEP. Räcker det att köpa PF och installera ovanpå, eller har PF en helt egen installer?

Med hopp om många brinnande fiender / Horizon.

För att kunna lira med oss och 99% av de andra på nätet så behöver du ha hela kittet och sen lägga PF på det... samt vara uppdaterad till ..4 patchen
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



BEQ

Exakt och då ska du välja "merged" patchen. Ingen idé att installera PF som stand-alone.

Horizon

Hela kittet, stora patchen, merged och lite till... öhh, det här ska nog gå bra! :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

BEQ


Horizon

Hehe, jag tar på mig Nike-sulorna och skrider till verket! :D

Gjorde en onlinebeställning av liret och fick en bra uppkoppling, så nu sitter jag här med det i handen! :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names