News:

No significant change

Main Menu

Nytt nätagg.

Started by Lupson, January 11, 2005, 10:40:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Det kanske var en jordkabel eller nåt sånt du brände av, så nästa gång det krånglar brinner skiten helt sonika upp istället... ;)

Grattis i alla fall! :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Lupson

Skrev det i annan tråd också: Liket lever!!!!

Fick till slut ikväll tummen ur och gjorde rent moderkortet med T-röd och skruvade sen ihop aset - och den fungerade! Det enda som inte ville vara med riktigt var en strömsladd till S-ATA, men med en gammaldags strömmis till hårddisken fungerade allting fint!

Fast iofs - jag har inte testat min Saitek än.

Är faktiskt riktigt glad att alla grejerna höll: Idag fick jag min första avbetalningsplan från CSN: Det är dyyyyyyyrt studera...efteråt.

Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Control87th

Låter som vi som grupp fick väldigt begränsade skador jmf. vad man först trodde när man gick in i lokalen :)

Nåväl, ändå trist med de skador som uppstod. Undrar lite om hur det är med lokalerna i stort...
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Rivvern_

Ja.. det vore trevligt om RedOne eller Swebeast kunde komma med en rapport angående lokalerna och området.

Obizzz

Ja när man gick in där på morgonen såg det inte alls roligt ut... lokes skärm i laptopen fungerar inte och rivers X52:a annars verkar skadorna rätt begränsade
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Lupson

Mitt tangentbord är KIA, Saitek WIA, presumed Purple Heart.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X