News:

No significant change

Main Menu

BMS med väder

Started by Oden, January 16, 2005, 12:03:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SledgeHammer

Nejdå, inte fel alls. Mycket roligare att stå brevid och se på när de krigar. Inte kul alls att försöka göra något och sedan blah blah blah... ja, du vet.

När jag pluggat klart om några år kanske det har stabiliserat sig och då kanske det är kul att vara med och utveckla på ett hörn igen. Inte innan.
Mvh  - Stefan -


Mr Jim

Att dom inte kan samarbeta bara, men om jag förstått saker rätt så kommer nya BMS versioner antagligen att släppas i framtiden fastän krig pågår mellan FF och SP-gänget? Som sagt, synd att dom inte kan samarbeta, typ FF gör grafik och SP gör modifikationer. Känns som lekis, eller bråk om arv, ibland kan juridik vara trevligt när vettet försvinner från folk ;(
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

ft

Hm, få se... så nya väderpatchen fungerar bara med FF... inkluderar det FF + BMS?

Som om jag lär idas mäckla med det. Nu har jag en version där jag kan flyga. Wow!

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Oden

jösses vad åsikter det blev om detta på frugals - uppfattade själv som att all framtida utveckling av F4 var stendöd för gott tack vare Atari och Claude så jag tycker detta var bra.
Lyssnar man på veteranerna så verkar de svamla om att utvecklingen dör nu pga detta tilltaget - vilken jevvla utveckling?

/tehNub

Obizzz

Ja, vad ska man säga.. att de inte tröttnar? det har jag gjort :)

Oden: hehe exakt, vilken utveckling? Den utvecklings som pågår är ju ändå bakom kulisserna och den lär väl inte stanna ändå.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Mr_Pyro

#13
SåpOperan fortsätter ;-)

*edit*
Mriver skriver lite om vad som hänt..
http://forums.frugalsworld.com/vbb/showthread.php?t=82197&page=4


KeyCat

Tråkigt att FF grabbarna inte lirar juste och att den bara funkar med FreeFalcon! Personligen står jag över, mest av moraliska skäl faktiskt :-/

Om Benchmarksim får tillåtelse att släppa en ny BMS-version som funkar med FF/SPx där de fixat radar och väder kan det t.o.m tänkas att jag börjar flyga mer Falcon 4 igen. Hoppas kan man ju alltid :p

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Mr Jim

Drömmer också om BMS återuppståndelse ;)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com