News:

No significant change

Main Menu

LAN 2005-2

Started by Control87th, January 15, 2005, 13:35:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mupp

Jag skulle bli sådär skitnöjd om det blev ett LAN i sthlm, tyvärr är jag utsocknes ifrån så jag har taskigt med kontakter vad gäller lokal och sånt, men jag kan vara springpojke, och hysa in ett par andra utbölingar...

NickeNyfiken

Halmstad är ju perfekt, varför skulle någon alls vilja vara i 08 området? Detta ger ju er en möjlighet att komma därifrån. Se det som en möjlighet killar.

Vi delar på din flygbiljett BEQ :D
If you cant stand the heat, get the hell out of the kitchen. :D

BEQ

Ekonomin är inget problem. Tiden är. :(

griffin

Jag är gärna med i Stockholm. Blir det i Linläping så kan ni räkna med mig som medarrangör och tillika värd för sovande om så behövs. Förutom logi i egen lgh är det inte omöjligt med bäddar på Grand Hotel Norrköping till bra pris. Det återstå att se, men kontakterna finns.

Vad jag försöker säga är att Stockholm / Linköping är ngt jag står bakom till 100%. Problemet är närvarotalet... :D
snappahead

Obizzz

Jag är van att åka till Linköping :-OO
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Horizon

QuoteOriginally posted by NickeNyfiken


            Halmstad är ju perfekt, varför skulle någon alls vilja vara i 08 området? Detta ger ju er en möjlighet att komma därifrån. Se det som en möjlighet killar.

Vi delar på din flygbiljett BEQ :D

Haha, klockrent Nicke. Håller med dig helt och hållet. Se det som att vidga era vyer utanför träsket killar! :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Control87th

Det är lustigt att ni säger så, det är ju precis det vi gör... Vi Stockhomare drar oss inte för att åka dit det finns något att uppleva oavsett om det är Umeå, Halmstad London eller Tokyo.

Både jag ock Loke (Stockholmarna) var rätt tydliga på att vi kommer oavsett var LANen blir av. Frågan är bara om ett LAN en bit längre norrut kan öka sannolikheten att Umeåborna, Söderhamnaren, Västeråsaren med flera dyker upp utan att samtliga Halmstadsbor bangar...

Personligen tycker jag att Halmstad är super, speciellt om det är under en årstid då jag kan flyga dit :D
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Jotte

QuoteHalmstad är ju perfekt, varför skulle någon alls vilja vara i 08 området?

Nicke du behöver inte vara rädd för Stockholmare... de spetsar inte Snapphanar på pålar längre. :p :D