News:

No significant change

Main Menu

LAN 2005-2

Started by Control87th, January 15, 2005, 13:35:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Control87th

Så.... när ska vi ha nästa LAN? :D

Kommit hem efter en hård veckas pluggande i Västerås och har börjat smälta intrycken från LANet. Det jag direkt känner är att jag hade så jävla kul... att Falcon gick åt helvete, att jag tvingades fixa OPF-missions istället för att panga och att det var vatten överallt på söndagsmorgonen blev trots allt bara obetydliga skavanker i min minnesbild av ett mycket lyckat LAN.

Jag minns att vi snackade om maj och någon helgdagsvecka, är det 5-8 / 5 som är aktuellt?
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Obizzz

Det var väl kristi flygare som menades i slutet av maj nån gång samma helg som vi hade lan förra året....

Håller med dig det var kul trots problemen, jag hade t ex glömt hur kul IL-2 kan vara och hur trevligt det är att flyga med spaken :D

Hade ju inte flugit nånting på flera månader annars bara kört bilspel.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

BEQ

Jag skulle verkligen uppskatta ett LAN som låg mer i mellersta (eller norra) Sverige. Det får bara bli en önskan eftersom jag tyvärr inte har några möjligheter överhuvudtaget att vara med och organisera något, även om jag gärna skulle vilja.

Obizzz

För min del är det inga problem att åka lite längre när man ändå åker spelar det inte så stor roll om det är 20 eller 40 mil man åker men det kanske bara är jag som tycker så :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Control87th

Stockholm verkar uteslutet efter att ha sett de få händer som åkte upp när den frågan ställdes nu sistpå LAN:et. Linköping var väl den stad längst norrut som verkar kunna få stort deltagarantal.
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Obizzz

Linköping hade ju kunnat vara trevligt med tanke på flygmuseet och så, det skulle säkert kunna gå att ordna något kul där också om vi ändå var i närheten, ft finns det lämpliga lokaler där uppe?
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Rivvern_

Jag votar för Linköping då...  ;)

ft

Skall undersöka! Håller helt med föregående talare! Det gav mersmak, sa Bill. Mersmak var vad det gav, sa Bull.

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus