News:

No significant change

Main Menu

Platt slärm?

Started by griffin, January 11, 2005, 09:51:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Obizzz

När jag vill vara säker på att få sakerna i tid brukar det vara Dustin som gäller, suverän service.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

griffin

LOOOL

Sorry RedRiver... du har nog några PM nu. Trodde jag gjorde reply med quote på ditt senaste inlägg men råkade klicka på PM knappen istället. "Fan, varför kommer inte min post in" *klicka back och köra repost* repeat 2-3 times... tick tick... åfan... det är ett PM jag skickar.

Så... ignorera mina PM. Alla utom RedRiver, som läst detta ett par ggr antagligen, så här skrev jag :D

Ja, jag skämtar.

Komplett har jag goda erfarenheter av. De har ett bra websystem och är rappa, oavsett hur det nu går till.

datorbutiken funkade finfint för mig. Men jag gillar inte deras websystem lika mycket som kompletts

dustin, mycket profisionella men de vänder sig mer till företag känns det som, vilket också märks på priserna. Men så får man solid support och service med.

Vill man ha bra priser är tipset butik.it. Kanske lite "amatörstämpel" över siten men de är snorbilliga och det har funkat bra för min del. Hyfsat sortiment har de med.Ã,¨'

Personliga favoriten är dock Komplett. Bra kompromiss mellan pris och service, bra websystem och bra utbud.

Men det är klart, var man än handlar kan man åka på nitar. Gäller bara att minimera risken. Men så har allt ett pris, är nåt tillräckligt billigt kanske det är värt risken att vänta. Vad vet jag... ibland så...
snappahead

Rivvern_

Sluta spamma mig Griffin!!!!!!!!


Neee.. De e lugnt! Det kom bara 2  ;)