Bil från Stockholm

Started by loke, December 28, 2004, 11:53:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

loke

Jag har hyrt en bil. Som det ser ut nu så kommer jag att åka själv i den. Om någon vill åka med nästan gratis (definitivt billigare än alternativen, tåg, buss eller vad ni tänkt) och dessutom bekvämare så är ni välkomna. :-)

Control87th

Med tanke på hur få svar som kommit in än så länge så antar jag att det bara är Control, Björnen och Loke som skall från Stockholm.

Vad vart det för bil och vad vart kostnaden? Kanske är den billigare än min törstiga och inte 100% friska bil... (Den går på 4 cylindrar tills databoxen blivit varm och alla lödningar får kontakt) Och om det blir dyrare, kan den avbokas nu???

Hur som helst, finns det fler än oss tre från Stockholm som vill åka med så bör de skrika till fort som tusan.

Annars föreslår jag att vi tre antingen tar hyrbilen (Lokes) eller om möjligt och om det blir billigare, tar min bil.

:)
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



loke

Det är en hyrbil som jag hyr för ca 1100 spänn. Till detta kommer naturligtvis bensin. Det är inte någon jättestor bil, men 4 personer får nog plats om de inte kräver för mycket utrymme. :-) Control, kan du ringa mig så pratar vi om detta. Mitt telefonnummer i ett privat meddelande.