Vat brukar ni spela nånstans??

Started by Flushy, December 27, 2004, 19:06:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rivvern_

#8
QuoteOriginally posted by Control87th


            Hade en häftig session på F16 servern nyss, det är inte så ofta det blir air to aor, men när det väl blir strid så blir det mycket adrenalin.

Blev först påhoppad av 3 109or i min IL-2a, lyckades linka hem och landa. Lyfte sen i en Mig3 för att hjäpla en polare i en M3 som samma tre 109or var på, ingen dog och striden slutade med att 109orna stack (troligen problem med soppa). Trots att inget registrerades i någons logg, vart det häftiga 15min.

Jag lägger mig numera på F16 TS när jag kör FB.


Tillåt mig att tillägga....

Jag Control87th och Keycat startade med 3 IL-2:or från en bas i söder. Vi flyger lågt mot målet som består av stridsvagn och pansarfordonskolonner. Control87th tycker han är så överjävlig på att flyga så han ligger 3cm ifrån mig. Tyvär så går det inte så bra. Control87th kör propellern rakt in i mitt roder varefter han krashar och dör. Jahopp tänkte jag. Det va synd på en sån fin pilot. Ovetandes om mina skador flyger jag mot målet. När jag ska sikta in mig ett fordon märker jag att Control87th inte bara körde in i rodret. Han körde sönder det också. Jaja tänker jag, jag får rolla lite istället. När jag kommit inom skotthåll avfyrar jag mina kanoner.(!) Tror jag ja. Det visar sig att Control87th även lyckade förstöra den högra kanonen. Så när jag skjuter vriders sig planet kraftigt åt höger varefter jag missar alla skott. Och eftersom rodret är kass kan jag inte korrigera denna rörelsen. När jag avfyrat mina enda stridsdugliga vapen. Alltså mina raketer, så går jag över till de mer ostridsdugliga vapnen. Kulsprutorna. Som bara är fyrverkeri för fienden. Till sluta har keycat sprängt några stridsvagnar och pansarfordon i luften så han är nöjd. Vi flyger hem, landar. Sänker en back öl till minnet av vår käre vän.

Cheerz Control87th och Keycat!  :D :D :D

griffin

#9
fel
snappahead