Avgående Bilar till Lanet!

Started by Rivvern_, December 09, 2004, 18:14:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

griffin

#8
Tid för avgång: TBA
Tillgängliga platser: 2/5 men med packning blir det nog 0/5 beroende på hur skrymmande packning
Nuvarande Passagere: Griffin, ft & RedRiver
Färdplan: Rivstart i Norrköping med Griffin bakom ratten. Snabb vänster, full blås och på med ft i Linkeboda. Vidare neråt södern där RedRiver står och stampar. Pissstop möjligtvis, tanking av magar och bilar trolig. Sedan fullt ös i baksätet med stereon på högsta och humöret i topp. Vilken väg det blir ned får nog en T6 avgöra. 1-2: kortaste, 3-4: roligaste, 5-6: snabbaste
Lastkapacitet (ton/flakmeter): okänt men det har lastats 3 barn, 2 vuxna, en tvillingvagn, packning för 5 i en vecka, en hel julhelgs samlade skörd julklappar (inklusive en trehjuling) och lite till. Det var svårare att få ur sakerna ur bilen än in...
Bilmärke och modell: Renault Megáne Scénic Blåmetallic årsmodell -98. Familjebilarnas JAS 39 Gripen: Prisvärd, liten men med mycket bra lastkapacitet, imponerande prestanda för sin storlek och tämligen snygg. :D

Uppdateras när mer info finnes.
snappahead

ft

Griffin, du glömde taxistrålkastare oftast ur funktion... :p

He blir skoj det här!

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Lupson

Eftersom min färdkamrat fallit bort är jag nu ensam resenär i min bil. Alltså finns det nu plats i bil från Gbg, förmodligen på torsdag morgon, för någon hugad spekulant. Alt. så kanske man kan knö in mig i någon annans bil (Phlerp?).

Fast jag har inga problem att köra själv heller.

Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Obizzz

Du menar alltså att Horizon envist står fast vid att inte komma? :(
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Phlerp

QuoteOriginally posted by Lupson


            Eftersom min färdkamrat fallit bort är jag nu ensam resenär i min bil. Alltså finns det nu plats i bil från Gbg, förmodligen på torsdag morgon, för någon hugad spekulant. Alt. så kanske man kan knö in mig i någon annans bil (Phlerp?).

Fast jag har inga problem att köra själv heller.


Jag skulle gärna packa in dig i bilen, men jag är rädd att det kan bli lite svårt. Förra LANet var bilen full och då var vi bara två personer, dock med viss extra sportutrustning. Nu är golfbagarna utbytta mot en tredje passagerare med utrustning. Vi skulle naturligtvis kunna chansa, men jag vet inte om det är värt det?

Lupson

Obizzz: Tyvärr. Mitt första LAN utan Horizon :( Vem ska jag nu hålla i handen?

Phlerp: Inga problem. Skulle varit om någon av Er tre lämnade sent återbud isf. Om någon av Er skulle vilja åka en annan tidpunkt än den Ni kommit överens om kan Ni ju höra av Er, jag åker nog som sagt på torsdag morgon.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Rivvern_





Tid för avgång:                                             Vet inte 13:e eller tidigt 14:e
Tillgängliga platser:                                       3
Nuvarande Passagere:                                   Larry
Färdplan:                                                     Jönköping -> Halmstad
Lastkapacitet (ton/flakmeter):                        Kombi
Bilmärke och modell: (Viktigt för den kräsne)   Volvo 745:a

ctrl

Förslag, kopiera inlägget till en ny LAN06 biltråd... blir bara jobbigt med all 05info
Control
87th Stray Dogs VFW