News:

No significant change

Main Menu

Tips Till MP3 Spelare?

Started by BloM, November 25, 2004, 02:10:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BloM

Jag letar efter en MP3 spelare hellst under 1500 med bra ljud. Det ja söker mest efter är bra ljudåtergivning och mycket minne för pengarna!
Någon som har nåt tips (ljud är nr1 priority)

Rivvern_

Jag köpte en cd mp3 spelare.. En blå sak från sony.. Jag är mycket nöjd. jag gav 900:- för den...

Horizon

Inte i din prisklass men min iPod Mini fungerar hur bra som helst. Busenkel att använda och bra ljud... om du inte använder de medföljande skräplurarna. Jag använder mina gamla Sony MDR-D11-lurar. Dessutom får du gratis frakt och lasergravyr på baksidan av spelaren om du beställer från Apple Store. Gissa vad det står bakpå min? :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Obizzz

"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Magnus


BEQ

Magnus: fungerar din som USB-minne också eller måste man ha speciell programvara till den? Som jag förstår av infotexten behöver man bara plugga in den rakt av i datorn utan sladd?

Magnus

Min fungerar som ett USB-minne. Man stoppar in den och genom magi så blir det en enhet i utforskaren, jag för över MP3 låtar och sedan drar jag ut den och börjar lyssna :) Så teoretisk så fungerar den också som en lagringsplats för filer, annat än MP3 som man kanske vill föra över någon annanstans.