News:

No significant change

Main Menu

Bortskänkes! Bråttom!

Started by ft, November 19, 2004, 11:21:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Obizzz

Kul att höra, berätta gärna mer om vad som händer med den i framtiden...
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Horizon

Välkommen till forumet, Bleedin. Anmäl dig genast till lanet i januari. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Nauwa

Försökte febrilt posta här med en bild på AJ37 simulatorn, men lyckas inte bifoga bilden.
samma bild och mer info finns på http://mobil.flygsimulator.se

Nauwa

griffin

Trevlig läsning och intressanta bilder!
snappahead

Mr Jim

Nauwa>Välkommen till vårt forum, ber om ursäkt för vissa personers beteende. Imponerad av dina byggen, otroligt att ha en sån glöd för sina intressen.

Horizon>I framtiden får du gärna använda extrem grov sarkasm/ironi men helst inte för nytt folk som aldrig satt sin fot här tidigare då det är ganska stor chans att dom inte förstår skämten direkt fastän vi stammisar kanske uppskattar det. Vi vill verkligen inte skrämma bort nytt folk(vilket var nära) eller sprida uppfattningen att vi är nån slags elitistisk klubb med alldeles för mkt interna skämt *in i skamvrån i några sekunder* ;)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Nauwa

Tackar tackar, har gillat läget nu, och lärt mig vad som ska sollas bort, men det var direkt avskräckande första upplevelse vid första posten, nåväl glömt och förlåtet.

Sliter vidare med Viggen cockpiten, hittar som vanligt nya problem hela tiden, just nu har jag väldigt svårt att hitta lämplig I-balk till stolsrälsen (som naturligtvis är av specialmått)

Blir till att krypa in i svetsverkstaden i jul och tillverka egna balkar  :-/

Nauwa