News:

No significant change

Main Menu

Bortskänkes! Bråttom!

Started by ft, November 19, 2004, 11:21:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ft

http://members.tripod.com/fcsimulator/

Simulatorn i länken ovan bortskänkes till den som vill hämta den i Gävle! Går förmodligen på tippen snarast om ingen vill ha den, kanske redan ikväll.

Slå mig en signal om någon har lust att hämta den, 070-333 05 75, så kan jag förmedla kontakten. Jag skulle hämta den själv men har inte utrymme och ekonomi för transporten för närvarande.

Måtten är 2 x 0,9 i bas, 1,4 m hög. Lätt bärbar på två personer men inte demonterbar.

Vore jävligt synd om den slängs, så slå till nu. :)

Mvh,
/Fredrik

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Andreas

Jag är den som bor närmast, 9 mil därifrån. Tyvärr har jag varit borta hela dagen och missade detta inlägg!
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Bax

Verkar fortfarande vara möjligt Andreas ! :D
Ring ft och och dit och hämta den - skam att dumpa den !
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Brat

#3
Låter som ett ultimatum ställts....
-Brat

Nauwa

Jag har ännu inte gjort mig av med den, snön kom så det blev ingen tur till soptippen förra veckan. Så om någon vill ha den så är det bara att hämta cockpiten. Annars åker den ut på altanen i vinter för transport till soptippen i vår.

Andreas

Jag ska troligtvis ner till Gävle på lördag. Vad är det för mått på cockpiten?
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Horizon

Hehe, vilket hög med skräp. Sågar man den i små bitar kan man få ner den i ett sånt där oljefat och göra en fin brasa! :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Nauwa

#7
Måtten står överst i denna tråd