Hjälp! Add-ons sökes...

Started by griffin, November 17, 2004, 11:11:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ft

Att Stellan Hilmerbys DC-9 som jag länkade till ovan är gratis och förmodligen bland det absolut bästa du kan hitta.

Annars så lär nog Lagos nya utgåva av Mad Dog bli det första flygplan jag köper till!

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Lama1


Rivvern_

Jag har haft FS 2004 men jag tyckte det va så j***a fult.. Det ser riktigt illa ut. och stelt är det. är det bara jag eller är det så det är?
jag kommer ihåg när FS kom. Det har ju inte hänt mycket på grafiksidan... Rätt/fel?

griffin

Rätt. Men grafik har väl knappast varit USP/TM för FS... men jag tycker FS är precis lagom skoj, i alla fall för 200:-. Speciellt med lite fina add-ons. :D
snappahead

Rivvern_

jag är sugen på att studera alla andras spelbeteenden på lanet  :p

griffin

Dito! Jag ser detta LAN främst som en (studie av/övning i) social företelse än något som har med datorer att göra. Kalla mig galen men så är det :D

Sen MÅSTE ju nån vara sämst på att flyga så jag har siktat in mig på att vara bäst på det! Att vara sämst alltså! ;) Nävars, det skall bli kul att få lära sig lite, jag hinner ju aldrig ordentligt hemma.

Fan, idag var extremt... skulle försöka städa men ungarna stökade till snabbare än jag hann plocka undan... och helt långsam är jag inte. Så några dagars semester från ungarna är värt resan bara det! :)
snappahead

Control87th

Och jag ska irritera mig på att Griffin har samma komponenter som mig... bara lite bättre.

Vi har samma mb ASUS P4C800-E Deluxe, jag har en 2.8 PÃ,¤ du har en 3.0... Jag har en gigg 3200 minne du har 3500 minne... jag har ett 9700 pro, du har ett 9700 pro AIW... jag har 2x120GB S-ATA du har 2x160... Du har ett kvalitetsnätagg, jag har ett billigt skräp.

Nåväl, jag har dissat min Dell 21' CRT och kör på en 19' TFT, och jag har vattenkylning  :D


Idag beställde jag en hem-pc. Det blir en ännu ej släppt HP modell, 3.4Ghz P4, GF FX6800 till den köper jag en 23' skärm med 1920x1200 upplösning :D :D :D Leverans mars-april
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



griffin

#15
Hahaha... storklas och lillklas ;)

Din går säkert snabbare ändå, jag har alltid oflyt med hårdvara! Men skrämmande lika setup då.... jag pyntade säkert dubbelt så mycket för min skit för att få den eventuellt marginellt bättre... i bästa fall.

=D

edit: Mars april? Vilken taskigt lång leveranstid, den hinner ju bli museiföremål innan dess ju!  :D
snappahead