Hjälp! Add-ons sökes...

Started by griffin, November 17, 2004, 11:11:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Phlerp

#16
Ska du någonsin KÖPA en addon till MSFS (förutom när 37:an äntligen släpps) så är det definitivt den här:
http://www.realairsimulations.com/
Har ALDRIG sett någon addon som släppts till FS2004 som ens är i närheten!!!!

Edit: Det är alltså spitten jag menar, men det går inte att länka till något annat än deras förstasida. Jag har inte tittat närmare på deras andra plan, men de ska tydligen hålla högsta kvalité de också.


griffin

WOW. Tack för tipset.

Och jag köper inte i första hand. Dock tvekar jag inte att lägga pengar på något jag testat. Jag ser all programvara som shareware :D Till skillnad från många (vad det verkar) så tycker jag dock om att sen betala för det jag faktiskt använder.

Som jag skrev i inledningen av tråden, det är främst gratis jag är ute efter. Köper gör jag bara om det är duktig motiverat.

Ser fram emot er 37:a... hur går det förresten? Maila gärna...
snappahead

Mr Jim

Control87th>Är det en apple skärm du satsar på då? Trevligt grafikkort *dräggel*
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Control87th

Som avslutning på gårdagens lektioner tog vi en sväng med PMDG's 737 i MS2k4... häftigt med fungerande FMS, vi matade in vår rutt från Östersund till Bromma :D :D :D (vi åkte bara lite ut i gräset)

Kul att kunna lägga in kostnadsindex, mm precis som på riktigt. Gav bra mycket mer än att titta på en powerpointpresentation :)

Finns den att köpa i någon butik? (har hittat den på nätet för ca 350:- )
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Control87th

--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Rivvern_

CTRL! FFS! Jag sitter på 56k modem!!!   ;)


Ser att du har ett prg som heter FSScreen. Vad gör det? Hur funkar det och är det bra?

Control87th

#22
Hehe :D

Vad FS scrreeen gör är att ta screenshots (eller rättare sagt, den kollar utklipp och skapar en .bmp så fort den hittar en bild däri) MAO man kan trycka "print screen" i i princip alla spel och resultatet blir ett screenshot från hela windows-skrivbordet.

Som synes så kör jag med ena skärmen i 1920x1200 och den andra i 1280x1024, screenshotet tar båda skärmarna :D

Det finns andra program som gör mer avancerade saker, jag tycker om detta för sin enkelhets skull.

EDIT: Jag var ju snäll och gjorde om det till en .jpg ;)
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW