News:

No significant change

Main Menu

Lock-On v1.1 Videos

Started by S_Z, October 11, 2004, 18:23:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

S_Z

Har ni sett de här videorna från v1.1, ser riktigt bra ut! Jag önskar att Lock-On hade haft den här fysiken redan från början: http://forum.lockon.ru/viewtopic.php?t=1985
Synd bara att inte alla planen verkar få denna nya fysik.

Horizon

Jag gillar biten som kommer flygande rakt genom huset på sista videon. Måste vara en motor eller nåt tungt. :)

Varför finns denna fysik inte med i 1.2?
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

MacLeod

#2
Håller på och tankar ner filmerna...

Sitter och läser lite på siten så länge...  :D ;)

EDIT: Grymt läckert... Nu blev jag sugen på Lock On...

Lupson

Coolt! Ser riktigt schysst ut...sen kan man ju alltid fundera på hur mycket denna lilla fysikförbättring _egentligen_ tillför på det stora hela? Så kul är det väl inte att krascha hela tiden ;)

Ge mig en multi-role fighter istället! (Eller också!)
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

S_Z

#4
QuoteOriginally posted by Lupson


            Coolt! Ser riktigt schysst ut...sen kan man ju alltid fundera på hur mycket denna lilla fysikförbättring _egentligen_ tillför på det stora hela? Så kul är det väl inte att krascha hela tiden ;)

Ge mig en multi-role fighter istället! (Eller också!)
Krashdelen kanske inte tillför så mycket men landningarna gör definitivt det tycker jag. De skriptade landingarna var en klart besvikelse med Lock-On. Det är så här det skall se ut, nu kommer landningarna bli klart roligare.

griffin

#5
ÄNTLIGEN kan man få krascha med stil! Har jag längtat SÅ länge efter! För kraschar gör jag, och har alltid avskytt de patetiska krascherna, Falcon inte minst.

Sedan har jag en stor fabless för just krascher så jag kan flyga bara för att få krascha. Verkar som om jag får göra det snart. w00t!

edit: ...fast RIKTIGT cool blir det först när byggnaderna har fysik och marken... Så man kan sopa ut lite hål i de fula husen och möblera om gräsmattorna... leka jordfräs! Ja, jag är skadad :D Men lite jordkocker som flyger och spår i marken hade varit grymt!
snappahead

granQ

Kollade officiela hemsidan, fanns ingen info förutom att PF gått guld. Var skall man titta

jo.. konstigt att "snabba landingar" inte modulleras bättre, för alla är ju inte som CTRL och motsvarande som kan landa perfekt med planet baklängs om det behövs.. IL 2 var det första spelet som jag kände där man kunde leka krashlandingar på riktigt.. saknar det enormt i Flight simulator delen, tänk vad kul få ha "våran 747 har slut på soppa och ingen flygplats i närhetet.. hur många klarar du rädda"..

http://www.granq.se Mitt egna krypin.
http://www.anrop.se Mer soldater, mindre flyg :)

S_Z

QuoteOriginally posted by granQ


            Kollade officiela hemsidan, fanns ingen info förutom att PF gått guld. Var skall man titta
Tryck på länken i mitt första inlägg kanske ;)