Red Jets / Ny rysk flygsim (spel)

Started by F16_Petter, October 10, 2004, 01:41:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

griffin

Om nån är sugen har jag två olika releaser av spelet... antar att om nån mot förmodan skulle vilja dra på spenderbyxorna (nej, inte spandex) så är nog inte hyllorna på Coop eller Game överfulla av just Red Jets...

skicka ett PM så skall vi se vad vi kan göra.
snappahead

Horizon

QuoteOriginally posted by KeyCat
Tydligen :-/

Hitintills så är det faktiskt IL2 FB/ACE som drar det längsta strået vad det gäller väder modellering för min del. Hade som sagt stora förhoppningar för LOMAC och visst är molnen snygga men det saknas variation (och som inte sänker FPS'en).

/Christer (a.k.a KeyCat)

I förrgår stod jag och väntade på vagnen borta i Majorna. Det var en sån där kall och klar höstkväll. Kikade ut mot havet och såg de vackra molnen. De var sådär fluffiga och rödrosa som de kan vara under kvällning. "Det se ju precis ut som i IL-2:FB" tänkte jag. Det borde väl vara det bästa betyget av alla, eller? :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Clark

QuoteOriginally posted by Horizon

I förrgår stod jag och väntade på vagnen borta i Majorna. Det var en sån där kall och klar höstkväll. Kikade ut mot havet och såg de vackra molnen. De var sådär fluffiga och rödrosa som de kan vara under kvällning. "Det se ju precis ut som i IL-2:FB" tänkte jag. Det borde väl vara det bästa betyget av alla, eller? :)

Det säger nog mer att du behöver vara ute mer... :)

/C
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

Obizzz

"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

AndersO

ââ,¬Å"I will make weapons from your booones!!ââ,¬Â

AndersO

#13
Verkar vara Jetfighter 5's "motor", exakt samma menysystem. Samma cockpit där med.. :p

Iofs inget ont i det.

http://www.jetfighter5.com/html/screenshot_6.html

Fast nytt snyggare vatten är det.
ââ,¬Å"I will make weapons from your booones!!ââ,¬Â