Ingen skademodulering i PF?

Started by Rivvern_, October 23, 2004, 15:14:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rivvern_

Jag har inte köpt PF än och har bara den oärliga versionen.

Det är ingen skademodulering på vissa plan... Blir träffad av massa skot men inte en skråma i vingarna. Likaså när jag träffar fi..

ft

Intressant. Vilka plan? Jag har ibland tyckt att jag träffade t ex en radiomast på hangarfartygen men tänkt att "puh, det var visst bara nära" när jag flyger Corsair.

Med lite tur kan vi ha ett SEOW för PF till Januari-LAN!

Mvh,
/Fredrik

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Rivvern_

Jag har kört med vingen igenom "hytten" på en carrier..

Det är lite olika plan.. Typ dem nya kanske? Har inte testat men jag ska tänka lite mer på det.

Eftersom det är warez så kanske dem snodde PF innan det var färdigt.........

Men om nån som köpt PF märker samma sak då blir jag lite orolig..

ctrl

Jag läste nått inlägg från Oleg om att de var tvingade att delvis ta bort kollisionskontrollen på hangarfartygen pga. warpproblem i multiplayer.
Control
87th Stray Dogs VFW


Rivvern_

Jag gjorde en ominstallation av spelet igår...
Kopierade IL2 FP AEP så jag kan lira det online. Och PF installationen verkar fungera nu med... Fick kulhål i vingarna. Och planen började inte alltid brinna när man sköt på dem.. Vingarna kunde gå av oxå..

ft

Den officiella begränsningen i kollisioner på hangarfartyg är att man kan inte krocka med flygplan som är klossade. Torde göra hangarfartygslandningar online mycket mindre underhållande att observera. ;)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Mikke_EAF331

Förutsatt att man vet om det förstås. Vilket vi inte gjorde igår, var intressant när det stod 5 Seafire uppställda i fören på hangarfartyget och så kommer en sjätte in och gör en mindre lyckad landning. Bowling med plan... :D
Mikke_EAF331, C.O. EAF