News:

No significant change

Main Menu

NOSIG Standard Pack

Started by KeyCat, September 29, 2004, 18:47:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

granQ

uppstyrt och uppstyrt.. men blir på lördag iallafall, arma och uppstyrt. 11.00 spikad tid, missions, addons och server.

Annars är det il2 och arma som körs lite då och då bland anropare, men även Falcon4 AF, skall försöka få igång en kampanj när jag har lite mer tid och köra server..

så helt dött är det inte även om postas lite här... men får väl skärpa till mig lite :)

och styrs det upp så är jag gärna på, skulle helst i min värld, se att anrop styr upp ArmA delen med nosig styr upp falcon4 och IL2..
http://www.granq.se Mitt egna krypin.
http://www.anrop.se Mer soldater, mindre flyg :)

ctrl

Tyvärr har du helt rätt Keycat... att det finns aktivitet på TS beror helt enkelt på att våra fantastiska göteborgare tillåter andra än rena nosigare att vara där.

Att jag fortfarande besöker NOSIG och skriver här, är för att kommunicera med gamla vänner, i bästa fall ses vi på nått lan eller vid någon annan aktivitet... Inom NOSIG har vi alla bara blivit äldre och bytt intressen, tom. jag har dragit ner på spelandet med 90% sen de fornstora dagarna.

Såsom vi betett oss de senaste 3-4 åren så kommer vi inte att dra till oss nytt blod i nämnvärd utsträckning, de av oss som vill lira regelbundet har tvingats söka sig till andra grupperingar såsom exempelvis 87th eller gått över till andra typer av lir som ww2online eller Eve.

Må anrop och andra få fortsätta leva och utvecklas utan att störas av nosigs i vissa sammanhang väldigt negativa stämning.   
Control
87th Stray Dogs VFW


Horizon

Föregående talare talar vist. Åren går och man blir äldre och intressen varierar. Vissa byter jobb och livsstil, andra börjar jobba efter att ha studerat och får en annan vardag. Andra skaffar småknott och upptäcker att livet tagit en helt ny vändning. Sen är det ju även de som hittar andra lir (t.ex. EVE) och fastnar i det träsket. :) Misströsta inte, inget består för alltid men det finns alltid andra vägar att gå vidare. Antingen anpassar man sig eller så dör man (läs: blir en GGG). :)

Jag har haft några av mina roligaste simulatorstunder med er här i NoSiG och det tackar jag för, men för mig är situationen ljusår från vad den var när jag för första gången kontaktade Weas via mail och frågade vilken flygsimulator som var tuffast för tillfället. Jag talar alltid varmt om NoSiG och sätter en ära i att vara en av de gamla rävarna i gänget. Ni kommer nog alltid att se mig här på forumet om inget dramatiskt händer i mitt liv, men att jag skulle köra simulator i samma utsträckning som tidigare ser jag inte i min kristallkula. Jag är en annan person nu, mina intressen är andra liksom mina prioriteringar.

Vill ni umgås med mig just nu får ni snällt börja lira EVE eller träffa mig irl. Jag tycker mycket om promenader i skogen och fika. Vi ses. ;D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

RedOne/ zalzam

Saknar fortfarande din server Ctrl, när vi lirade IL2. Det var tider det (sa en gammal gubbe) ;)
------------------------

Lasse Sandberg