News:

No significant change

Main Menu

FAAAAN

Started by Andreas, September 24, 2004, 21:26:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andreas

QuoteOriginally posted by MacLeod


            Ingen som har rekommenderat WindowsXP för dig?   :D


Vad är det??????! :p
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Snajper

QuoteOriginally posted by Andreas


            En talande rubrik. Jag svär tyst för mig själv just nu...... :(
Min TM F-16 FLCS/TQS vill inte fungera korrekt under W2k. Kan inte ladda in nya profiler.

Borde ha kollat det här tidigare men tog det för givet. Nu står jag här med en joystick som inte fungerar som den ska.

Någon med en hel Cougar eller SWF22 som vill sälja?

Visst har jag en Cougar att sälja, nästan oanvänd och hel förutom att throttelpotten måste fixas, med du får den till en ruskigt bra pris... :-)
/Karl \"Snajper\" Selin
*If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO!/SUP! instead...*

Andreas

Och hur svårt är det att byta en sån för den oinvigde? :-OO :)
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Snajper

#11
Jag tror inte det är några större problem för den som hållit i en lödkolv förut, sen finns det säkert en och annan här på forumet som gjort det som kan komma med hjälp och glada tillrop... :)
/Karl \"Snajper\" Selin
*If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO!/SUP! instead...*

Bax

Att byta potten är enkelt om man har en orginal pot !

Snajper: PM'a ett bra bud till mig så kanske jag köper den !
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Andreas

Hur var det med turordningen.....? ;)
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Bax

inte meningen att stressa dig ;)
Men undersök om du kan få tag i en orginalpot, TM har varit notoriskt katastrofala när det gäller reservdelar, eller planera för en uppgradering direkt.
Själv har jag en Cub Pilot HALL uppgradering till throttlen liggande som jag tänkt installera när min pot blir dålig men som jag kunde installerat i en andra Cougar.
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Swebeast

QuoteOriginally posted by Andreas


            En talande rubrik. Jag svär tyst för mig själv just nu...... :(
Min TM F-16 FLCS/TQS vill inte fungera korrekt under W2k. Kan inte ladda in nya profiler.

Borde ha kollat det här tidigare men tog det för givet. Nu står jag här med en joystick som inte fungerar som den ska.

Någon med en hel Cougar eller SWF22 som vill sälja?

Ett tips är att:
-Skapa en startdiskett
-Kopiera b50load.bat (eller .exe kommer inte ihåg) till disketten
-Kopiera dina profil filer till disketten
-Boota på diskett och kör b50load i "dos"
-Klart!

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC