News:

No significant change

Main Menu

FAAAAN

Started by Andreas, September 24, 2004, 21:26:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andreas

En talande rubrik. Jag svär tyst för mig själv just nu...... :(
Min TM F-16 FLCS/TQS vill inte fungera korrekt under W2k. Kan inte ladda in nya profiler.

Borde ha kollat det här tidigare men tog det för givet. Nu står jag här med en joystick som inte fungerar som den ska.

Någon med en hel Cougar eller SWF22 som vill sälja?
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Horizon

Får jag fråga varför du sitter med Win2k? Har du testat med WinXP?
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Andreas

För att jag hade det nära till hands :) Det är väl i stort sett samma kärna i dom båda?
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Horizon

Nej för böfvelen Andreas, det är stora skillnader (så många att jag inte orkar räkna upp dem här). Framför allt är det mycket mer kompatibelt med gamla joystickar och såna gadgets. :)

In med XP istället. Sedan kör du Black Vipers guider för att tweaka och fixa till ditt nyinstallerade OS. Du kommer inte att bli besviken!
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Andreas

hahah absolut inte miljöpartist. jag vill ha försvaret kvar!

ska ta mig en funderare på xp..... känns bara så *** drygt när allt rullar på. lägger nästan hellre pengar på en ny jojje!
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Andreas

Kan tillägga att den fungerar utmärkt just nu i F4, dock kan jag inte göra en vissa ändringar i min config-fil :-/

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Horizon

Sen kan man ju kika på texturerna i ditt F4 och fundera på om de skulle se likadana ut med WinXP. Vad vet jag? ;)

Psssst: Installera WinXP istället. :D

Har tyvärr ingen hjälp att ge, varken med joystick eller texturerna... tyvärr... :-/
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

MacLeod

Ingen som har rekommenderat WindowsXP för dig?   :D