News:

No significant change

Main Menu

Dröm paket !

Started by Bax, April 25, 2002, 16:35:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bax

Slank ner till SE för att titta och klämma på Cougar ( jag blir snart tokig - hur går det Weas ? )

På hyllan så stog där ett nytt dröm software bundle (under nyheter)
Falcon 4.0 + European Air War + B17 II för 399:-

För er som söker orginal Falcon så är detta en dunder deal - EAW och B17 är ju höjdare dom med med mängder av third part support !

mvh
bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Horizon

#1
Låter mycket trevligt. Nästan så man skulle köpa ett paket till... :p

Bax:>> Var det du som hade tagit cert för hängflygning? Jag funderar på häng- eller skärmflygningscert till sommaren (eventuellt ett segelflygcert). Tänkte att du kanske kunde guida mig lite i det hela.

Vad är bäst/häftigast/trevligast/skönast?

Har du ICQ eller liknande?
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

ft

Köp INTE det paketet. Det är det som har manualerna i PDF - och dessutom bara halva manualerna!

Mvh,
 /ft

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Bax

Tjena Horisonten

Klart du skall börja hängflyga !

http://hangflyg.org/

Min klubb

http://fly.to/sdfk

Har oxå haft skärmlicens men tycker helt klart att hängflyg är mer flyga och mer fart. Jag brukar likna skärmflyg med att köra bandvagn då man bromsar för att svänga - och vem vill det.
All termikflygning i Suecia är lidande av vårt väder så för att få flyga mycket måste man åka söderut.
Orkar inte ha igång ICQ men maila mig privat om du har frågor.
Det är viktigt att kolla om det finns nån klubb nära dig - du bodde i uddevalla va ? det finns några klubbar i Götet med omnejd.
mvh
Bax
P.s en av mina favoritinstruktörer har kurs i sommar, han heter Hans Berg info. på http://fly.to/sdfk D.s.
Bax
87th Stray Dogs VFW


Horizon

Tackar för orden, Bax. Kontaktar dig privat senare!

Det finns en klubb i Vänersborg, 2,5 mil från mig. Pegasus heter den. Skall ringa och fråga dem om kurser.

Här skall flygas!  :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Mas

#5
S!

Jo jag var ju nöd och tvungen att beställa paketet och jag fick klart för mig ganska snart att det ej ingick manualer till spelen.

De levereras i en DVD box och manualerna i pdf format på respektive skiva.

Vad göra när jag inte får tag i EAW orginal ? får väl ta den smällen och leva utan manualer.

Jag fick också besked att de har 8 st Cougar hemma så väntar jag med spänning på vad som händer i morgon.

Annars blir det kanske en beställning från SoftwareExpress.
Frakten är 150 :- därifrån och det är ju överkomligt pris.

Jag har snart 3 stycken skivor F4 orginal !!! Är det någon som vill köpa av mig så säg till.

Mas EAF T

Jompalainen

Mas!

Jag har EAW-manualen. Det viktigaste är kanske att få listan med keyboardfunktioner och sånt... om du vill kan jag scanna och skicka till dig. (Helst inte hela manualen dock) ;)


Ylil. Jompa
1. Lentueen Päällikkö
Lentolaivue 34

Mas

S!

Det var väldigt vänligt av dig att hjälpa mig med det om du kan.

Det är väl det viktigaste kanske i början innan man har lurat ut alla knappfunktioner.

jag tackar och bugar på förhand för hjälpen.

036185930@swipnet.se

Mas EAF T