News:

No significant change

Main Menu

VM i IL2 / SWE - USA

Started by F16_Petter, June 24, 2004, 14:46:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Därför jag att som vanligt inte vågar anmäla mig till något sånt där. Kan man inte garantera att man är med när det smäller, så ska man inte anmäla sig... ;)

Hade gärna kört lite, men jag tror dessutom att jag är för kass för att klara mig särskilt länge i en sån match.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

Tja... hmm... jo... ja, man kanske skulle skicka in en intresseanmälan i varje fall... Får läsa på lite mer om när det kan tänkas gå av stapeln und so weiter... Kanske kunde NoSiG kicka lite rumpa med väl vald taktik... och ryska flygplan... :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Jompalainen

Hmm... vi kanske skulle försöka "flyga ihop" oss lite grann? Var och när brukar ni F-16 grabbar flyga någonstans... ni har en egen server va?


Ylil. Jompa
1. Lentueen Päällikkö
Lentolaivue 34

Horizon

QuoteOriginally posted by Jompalainen


            Hmm... vi kanske skulle försöka "flyga ihop" oss lite grann? Var och när brukar ni F-16 grabbar flyga någonstans... ni har en egen server va?

Kör du All Seeing Eye så brukar F-16's server hamna bland de två första om du gör en sökning. Du kan inte missa den. Välkommen. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Jompalainen

QuoteKör du All Seeing Eye så brukar F-16's server hamna bland de två första om du gör en sökning. Du kan inte missa den. Välkommen.  

Toppen! Tyvärr har jag ett övermåttan späckat schema för tillfället men jag skall försöka titta in någon gång i nästa vecka... (rackarns jobb!)


Ylil. Jompa
1. Lentueen Päällikkö
Lentolaivue 34

F16_Neo

#13
Dags att blåsa liv i denna tråd igen!!!
Vi har en fajt planerad NU på SÖN 26/9, ingen tid planerad men troligen kvällstid 19-21 ca.
MEN MEN vi verkar bli kort om folk. Vi kommer att köra träning imorgon lördag, är ni intresserade att delta ta kontakt med någon av oss på HL eller skriv i vårt forum:
http://flygflottilj16.se/forum/viewforum.php?f=20

Edit: Tid på sön är 19.00 svensk tid!

Scramble!
/Neo

Obizzz

BEQ, du kan väl ställa upp så vi vinner? :D
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst