News:

No significant change

Main Menu

Ah ! Himmelriket heter 1582 :-?

Started by Silverback, April 25, 2002, 14:18:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Snajper

#8
Lite kul att se dig stå och rycka i spaken medan dina förundrade medarbetare spanar misstänksamt på dig! :)
/Karl \"Snajper\" Selin
*If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO!/SUP! instead...*

Silverback

det är en väldig tur att vi flygwackos kan hitta varandra på nätet för ute i den "riktiga" världen finns inte en kotte som fattar fascinationen ;)
Silverback
Stockholm, Sweden
Abit KT7-RAID, TBird 1.4 GHz, 384 MB PC133 RAM, GF3 Ti200, IBM GXP 70, WinXP Pro
HOTAS COUGAR #1582 Moddad till ÃÅ"berCougar-standard.

Snajper

Du för be nyhetsuppläsaren att flytta sig lite, han skymmer ju stickan! ;-):D
/Karl \"Snajper\" Selin
*If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO!/SUP! instead...*

Silverback

det verkar som om det har strulat i tillverkningen av vissa stickor, tydligen har inte förgen på throtteln härdat ordentligt. det är oklart om det är nåt steg i prcessen som missats eller om det är dålig färg. min sticka ligger ganska nära de drabbade exemplaren om man ser till serienummer (dom ligger kring 1800 om jag minns rätt).
Färgen har blivit klibbig och lossat i flagor efter bara ett par veckor. tydligen så har det funkat OK att härda färgen med en hårtork eller liknande.
Stickan är ju så ny ännu så det är svårt att säga hur spritt problemet är.
PS detta är ett fabrikationsfel och har inget att göra med den naturliga slitningen av färgen..
Silverback
Stockholm, Sweden
Abit KT7-RAID, TBird 1.4 GHz, 384 MB PC133 RAM, GF3 Ti200, IBM GXP 70, WinXP Pro
HOTAS COUGAR #1582 Moddad till ÃÅ"berCougar-standard.

Andreas

fan va juste, precis när jag kom in dit så började du snacka om din HOTAS Cougar... hyffsad timing ;)

fint initiativ av dig!!!!! mer sånt
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Bax

hahaha..coolt
Vem blir först tokig i denna doku-såpa, dina kollegier eller vi som fortfarande väntar att få taffsa på våra....

mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Silverback

cougar och senaste nummret av Airforces Monthly :D
Welcome to nerd heaven !

Allvarligt - stickan är otrolig, har inte tagit i den ännu känns det som, men den överträffar allt.

Worth waiting for *aahh*

/Bartos
Silverback
Stockholm, Sweden
Abit KT7-RAID, TBird 1.4 GHz, 384 MB PC133 RAM, GF3 Ti200, IBM GXP 70, WinXP Pro
HOTAS COUGAR #1582 Moddad till ÃÅ"berCougar-standard.

ft

"Radio Rix - där programledarna fingrar på sin spak i sändning!" :-OO

Inte lika illa som han Stern i USA... men nästan. ;)

Nej, tror bestämt att det är dags för mig att få lite friskluft - blir knäpp av det här uppenbarligen!

Mvh,
 /ft

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus