News:

No significant change

Main Menu

nästa lan ?

Started by Bjoernen, August 31, 2004, 17:35:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bax

Ett LAN skulle sitta fint :)
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


griffin

QuoteOriginally posted by ctrl


            Jag har ju försökt få upp ett intresse för LAN i Stockholm vid två tillfällen nu.... det får räcka. Om någon annan drar i trådarna så hjälper jag naturligtvis gärna till på ett hörn.

Att jag deltar är väl rätt självklart  :D
Efter den lilla 7000+  färden tor. Luleå så är min resekassa lite ansträngd just nu... Men om någon annan betala så :D

oki... jag har inte kapacitet att dra igång ett lan själv men kan också hjälpa till om så behövs. och som sagt, att åka på ett borde jag klara av. :D
snappahead

Mr Jim

Ett i Stockholm vore ju en dröm, men har för mig att dessa planer har skjutits i sank förut precis som Ctrl skriver så vackert. Det skulle kunna gå om jag tar tag i mitt liv och kirrar en platt skärm. Kanske i vår(lika bra att vara realist)? :)
Vet inte vad nedanför stockholm maffian säger, om dom ids komma upp.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Andreas

Skärmar går säkert att skramla ihop någonstans.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Bjoernen

Om det blir ett lan i halmstad igen. finns det möjlighet att ta tåg dit från sthlm. i sånna fall kan man väll träffas på tågstationen :p och åka upp. o kanske någon kan hämta i halmstad på stationen. ve inte om det blir billigare men kanske trevligare att samlas allihopa på ett ställe. o snaka på tåget kanske e en dålig ide men men :-OO
Kort lätt attack spade !

Bjoernen

sen kan man ju alltid dryga ut tiden i resturang vagnen :D
Kort lätt attack spade !

Swebeast

QuoteOriginally posted by Bjoernen


            Om det blir ett lan i halmstad igen. finns det möjlighet att ta tåg dit från sthlm. i sånna fall kan man väll träffas på tågstationen :p och åka upp. o kanske någon kan hämta i halmstad på stationen. ve inte om det blir billigare men kanske trevligare att samlas allihopa på ett ställe. o snaka på tåget kanske e en dålig ide men men :-OO

Jodå tågförbindelsen till Halmstad fungerar och möjlighet att hämta upp finns givetvis.

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Rivvern_

Om jag kommer så blir det att jag åker Hjo, Jönköping, Gislaved och Halmstad.
Det skulle vara bra att samåka. Så hör av er!

Eller om jag kan åka med någon annan.