News:

No significant change

Main Menu

nästa lan ?

Started by Bjoernen, August 31, 2004, 17:35:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bjoernen

kanske skulle det vara lättare att man sa att tillexempel den "23 november e det lan"
i halstad hur många kan komma. eller tidigare om man föreslår ett datum plats. sen ser hur många som kan komma. detta kan inte jag göra förståss saknar ju helt lokal och nätvärks saker så ja kan inte fixa. sen en anan sak hur många i halmstad kan tänka sig komma ner till huvud staden sthlm o lana. i stället ? för att vi åker upp  :p
skulle ju vara bra att kanske någon fråb sthlm lägger upp ett förslag på ett daum på lan i sthlm. och någon från halmstad lägger upp ett datum. sen se vart det e mest folk som kommer sen. diskutera saken därefter :D
Kort lätt attack spade !

Horizon

Först: Har du någon koll alls på var du var förra gången, Bjoernen? Åka från Stockholm upp till Halmstad!? Nog för att Magnus flög planet, men satt du och rökte på i baksätet eller? :D

Sedan: Jag vet redan vilket av dina föreslagna alternativ som kommer att få flest röster. Fråga ctrl om hur svårt det är att ordna LAN i Stockholmsområdet. Vi västkustbor håller oss helst till sydvästra delarna av landet, det har visat sig förr...
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Bjoernen

de e inte så noga vart halmstad ligger :D  bara man har nån med sig som hittar :p
Kort lätt attack spade !

Bjoernen

om ja ska vara riktigt ärlig trodde jag att halmstad. låg i jämn höjd me luleå :p . men tittade på en karta nu å såg att det va ju inte riktigt så :D
Kort lätt attack spade !

Horizon

QuoteOriginally posted by Bjoernen


            om ja ska vara riktigt ärlig trodde jag att halmstad. låg i jämn höjd me luleå :p . men tittade på en karta nu å såg att det va ju inte riktigt så :D

Härligt att du vågar bjuda på dig själv mannen! :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Obizzz

mellansverige och uppåt har jag ingen koll på :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Rivvern_

Ja det är bara att nån säger plats och datum!

Bjoernen

#23
aa jag kommer vad det än blir:p . om jag hade resurser skulle jag göra det men har ej. :-X  vill inte värka vara hmm vad ska man säga lägga allt ansvar på dom som har "resurser" men skulle vara bra. om någon kunde bara föreslå ett datum eller en månad. o kolla om det finns intresse för just det datumet :) . jag skulle bli glad då iaf
Kort lätt attack spade !