Hyfsat för er med Win 2k

Started by Mr Jim, April 23, 2002, 13:56:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mr Jim

http://www.houseofhelp.com/articles/win2k_guide/index.php

Mest för min egen skull iofs ;)

Vad tycker ni jag borde köra med den nya datorn. Win 2k eller Win Xp Pro?
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Mikke_EAF331

XP Pro om du ska spela, det mesta är ganska likt, men nog kan XP ge mindre kompabilitetsproblem med spel.
Mikke_EAF331, C.O. EAF

Jompalainen

Funderar starkt på att gå över till XP från Win 98 faktiskt... Måste skaffa brännare först bara så jag kan göra backups på allt gottegodis på min hårddisk :D


Ylil. Jompa
1. Lentueen Päällikkö
Lentolaivue 34

SledgeHammer

Personligen håller jag mig till Win2k ett tag till. Fullt uppdaterad så är den både snabb och stabil. XP har lite fuffens för sig fortfarande men så var det med Win2k (tog väl ca 1 år innan det blev körbart).

Och ja, jag kör faktist XP Pro på min laptop för att kunna hänga med i uppdateringssvängen. När den funkar bra ska jag överväga att testa på min spelburk.
Mvh  - Stefan -


Mr Jim

Saken är den att jag lyckats få tag i helikopter liret HIND och det funkar enbart i win 95/98...men i win 2k om man fipplar lite enligt nån guide..då borde det väl funka i win xp oxå? :)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

SledgeHammer

Jodå, man kan köra det i kompatibilitetsläge, funkar i WinXP med.
Mvh  - Stefan -