Thrustmaster HOTAS C

Started by Snajper, August 01, 2004, 14:33:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andreas

http://home.att.net/~stickworks/


30/9-04
"I received a note today from Flight Sim Central that they've sold the last of the SWF22 Chip Sets that they had in stock, so the Digital Upgrade is off the market. Again, many thanks to those of you who bought the update, and many thanks to the good folks at Flight Sim Central for their help and support through the duration of the project."
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Andreas

QuoteOriginally posted by Bax
Om du får kalla fötter Andreas så är jag intresserad, och behöver du ha råd inför throttle modden så hör av dig. Som sagt CubPilot har en trevlig HALL modd.


Den är din Bax :D
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Bax

QuoteOriginally posted by Andreas

Den är din Bax :D

Du menar den är Snajpers, han verkar ju inte kunna skiljas från den :D
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Snajper

Jag bumpar den här lite... ;)

Jag säljer som sagt min Cougar jojjr för 2000kr eller högstbjudande (jag förbehåller mig dock rätten att sortera ut skambud:D...

För att undvika fler olyckliga missförstånd så hämtas stickan i Solna eller i Stockholm.

/Kalle
/Karl \"Snajper\" Selin
*If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO!/SUP! instead...*

Andreas

Snajper, Komplett.se säljer en NY cougar för 1795 kr... så du bör nog sänka priset på din om du vill få den såld.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO