Thrustmaster HOTAS C

Started by Snajper, August 01, 2004, 14:33:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Snajper

Jag säljer min Cougar (#00975) nu efter att den inte använts på ett bra tag. Fungerar fint förutom att potten till throtteln måste bytas (vilket jag inte orkar göra själv, har börjat dock :)).

Pris 2000:- (en stöld, jag vet, men jag behöver degen...).
/Karl \"Snajper\" Selin
*If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO!/SUP! instead...*

Horizon

Sorry John, men den jojjen får du nog betala för att bli av med... ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Andreas

Intresserad som sagt :)

Är den patchad? Om nej, är det svårt att göra?
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Snajper

Patchad... Tjaa, vet inte riktigt vilken version den har, men jag har ju uppdaterat den (där av den trasiga potten...). Men det är hur som helst inte svårt att göra (görs med applikationen man gör skripten i).

Som sagt, det enda som är att nämna med stickan är att potten inte är utbytt.
/Karl \"Snajper\" Selin
*If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO!/SUP! instead...*

Andreas

#4
Men potten finns tillgänglig?

Jag köper. Det är antingen att installera XP, köpa från Stickworks, eller en ny jojje.... Det får bli det sista.

Första, andra, såld! :)
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Bax

hahah... jag borde få provision Snajper ;)
Om du får kalla fötter Andreas så är jag intresserad, och behöver du ha råd inför throttle modden så hör av dig. Som sagt CubPilot har en trevlig HALL modd.

http://www.cubpilotshangar.net/

mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Andreas

Det verkar vara ett pilljobb om man vill få dit en sån där HALL-mod.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Snajper

You bet.

Vi får höras efter helgen, jag jobbar idag och på sön, men PM:a mig lite kontaktuppgifter så löser vi det. :)

QuoteOriginally posted by Andreas


            Men potten finns tillgänglig?

Jag köper. Det är antingen att installera XP, köpa från Stickworks, eller en ny jojje.... Det får bli det sista.

Första, andra, såld! :)
/Karl \"Snajper\" Selin
*If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO!/SUP! instead...*