Seven Ooh Seven

Started by Sonnenflieger, August 01, 2004, 09:58:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

griffin

#8
Wow, 707. Cool.

Vem behöver vapen med de motorerna?

Då får man leta reda på 'Airport' och digga lite fina vyer på 707:or för att komma i stämning :D
snappahead

Sonnenflieger

QuoteOriginally posted by griffin


            Wow, 707. Cool.

Vem behöver vapen med de motorerna?

Då får man leta reda på 'Airport' och digga lite fina vyer på 707:or för att komma i stämning :D

Ah, min herre är en connousseur av stora mått! Airport är helt enkelt fantastisk...
Mission Succés


Viggo3

QuoteOriginally posted by Sonnenflieger

           
Må den som skjuter ner tidiga rökare av denna typ oprovocerat brinna i helvetet, alternativt i Karlsborg! :D

Vad är det för fel på Karlsborg nu då?
Jag har bott där 17 år och tycker nu 20 år efter jag flyttat att det var trevligt där...
:-OO

Jag misstänker någon har gjort lumpen där!?
Hade ni inte kul på permissionerna?
Tänk bara vad kul att hänga vid Kanalkiosken och spana på småbrudar!
Eller att spela flipper på Gyllene Örnen...:-Z

/V


ft

QuoteOriginally posted by Sonnenflieger
Dags att fräscha upp kunskaperna i MSFS, den här skönheten kommer i höst... fyra stora, bolmande motorer som för ett j***a oväsen, kan det bli bättre?

Ja! Åtta stora, bolmande motorer som för ett j***a oväsen! ;)


Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Sonnenflieger

QuoteOriginally posted by Viggo3


           
QuoteOriginally posted by Sonnenflieger

           
Må den som skjuter ner tidiga rökare av denna typ oprovocerat brinna i helvetet, alternativt i Karlsborg! :D

Vad är det för fel på Karlsborg nu då?
Jag har bott där 17 år och tycker nu 20 år efter jag flyttat att det var trevligt där...
:-OO

Jag misstänker någon har gjort lumpen där!?
Hade ni inte kul på permissionerna?
Tänk bara vad kul att hänga vid Kanalkiosken och spana på småbrudar!
Eller att spela flipper på Gyllene Örnen...:-Z

/V

Inte lumpen men högskola i tre år på gamla F6, 1998-2001... San Remo Pizzeria... Idas Brygga... Ica... och där slutar väl attraktionerna i Kbg...
Mission Succés


Viggo3

Haha!
San Remos Pizzeria ja.
Tror inte jag "upplevt" den personligen,
den tillhör nog de nyare attraktionerna i KBG.

Jo förresten, Garnisonskyrkan på fästningen sägs vara den enda kyrkan i Sverige med flagga på tornet...
Men sen kommer inte jag heller på mer sevärt...
:-/

/V

Sonnenflieger

QuoteOriginally posted by ft

Ja! Åtta stora, bolmande motorer som för ett j***a oväsen! ;)


Immer Boeing Qualität! :D

@Viggo3: San Remo är inhyst i gamla järnvägsstationen och fanns där när jag flyttade dit 1998, men hur gammal den är vet jag inte. På min tid ett populärt tillhåll för lumpare, liksom EricaÃ,´s (bredvid Ica) som dock bytte namn till något jag ej minns nu.
Mission Succés


griffin

#15
QuoteOriginally posted by Sonnenflieger


           
QuoteOriginally posted by griffin


            Wow, 707. Cool.

Vem behöver vapen med de motorerna?

Då får man leta reda på 'Airport' och digga lite fina vyer på 707:or för att komma i stämning :D

Ah, min herre är en connousseur av stora mått! Airport är helt enkelt fantastisk...

:) :) Har sett den filmen några ggr för lite tror jag.... ;) Dax att öka på antalet. Jag gillar den skarpt, den är så... ja... de visste hur man gjorde spännande filmer förr! Boeing måste ha sponsrat dem, de är inte direkt negativa till 707:an :D

QuoteOriginally posted by Viggo3Jag misstänker någon har gjort lumpen där!?

Jorå... 93/94 bodde jag där, i vänstra flygeln våning ett. Men inte fan hade vi tid att hänga vid kiosken och Gyllene Örnen marsherade vi som bäst förbi... Den enda gången vi festade kollektivt åkte vi till Skövde och det slutade med polispådrag...

Däremot måste jag säga att det är oerhört vackra trakter där, fast jag hann nog inte njuta så mycket av dem är jag rädd för.
snappahead